Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علیرضا کریمی، کشتی‌گیر ایرانی که در جریان رقابت‌های جهانی با کشتی‌گیر صهیونیستی به رقابت نپرداخت، خطاب به کسانی که در مسائل داخلی کشور ما دخالت می‌کنند گفت: نتانیاهو و دیگران حق ندارند در مسائل داخلی کشور ما به‌خصوص مسائل ورزشی دخالت کنند.

وی افزود: ما خودمان بایدها و نبایدهای مسائل و مصلحت کشورمان را می‌دانیم و بین خودمان آن را حل‌وفصل می‌کنیم و به احدی اجازه دخالت در امورات داخلی کشور خود را نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی‌گیر تیم ملی در خصوص باخت عمدی خود در مقابل حریف روسی گفت: این دومین بار بود که در مسابقات جهانی احتمال رویارویی من با حریف اسرائیلی می‌رفت و باوجوداینکه در مسابقه با حریف روسی در حال پیروزی بودم با اعلام مربی و کادر فنی تیم، کشتی را واگذار کردم تا با کشتی‌گیر صهیونیستی روبه‌رو نشوم و این کار را برای مردمم کردم و همیشه به ایرانی بودن خودم افتخار کرده‌ام.

کریمی ادامه داد: طبق اعلام فدراسیون کشتی دو ماه دیگر مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد، خوشبختانه وضعیت بدنی من در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم با موفقیت در این مسابقات جواز ورود به مسابقات جهانی و آسیایی را کسب کنم.

وی در رابطه با واکنش‌های متفاوت مردم نسبت به عدم رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی گفت: مردم واکنش‌های زیادی نسبت به این اتفاق نشان دادند و عده‌ای نیز حتی به من توهین کردند ولی مهم خوشنودی مقام معظم رهبری بود که ایشان به من انگشترشان را هدیه دادند و همچنین خانواده معظم شهدا که از همین‌جا به همه آن‌ها سلام و درود می‌فرستم.

این ورزشکار ملی تصریح کرد: بعدازاین اتفاق به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتم و ایشان را از نزدیک ملاقات کردم که بزرگ‌ترین افتخار در زندگی من همین دیدار است که ایشان حرف‌های تأثیرگذاری به من زدند و از حرکت من تقدیر کردند.

کریمی افزود: در کرج نیز امام‌جمعه این شهر از عمل من اعلام رضایت کردند. وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کشتی البرز نیازمند توجه بیشتر مسئولین به این ورزش است و از مسئولین مربوطه می‌خواهم با حمایت و توجه خود به این مسئله، راه را برای پیشرفت هرچه بیشتر ورزشکاران این رشته هموار کنند.

وی با اشاره به وجود استعدادهای زیاد در این رشته ورزشی میان استان البرز گفت: ولی متأسفانه با بی‌توجهی مسئولین استانی این استعدادها شناسایی نمی‌شوند.

این ورزشکار البرزی در رابطه با چگونگی آشنایی خود با رشته کشتی توضیح داد: در سن 8 سالگی وارد این ورزش شدم و در خانواده نیز پدرم به تمرین کشتی می‌پرداخت که من تمرینات پدرم را تماشا می‌کردم.

علیرضا کریمی ادامه داد: همین باعث شد که به این ورزش علاقه‌مند شوم ولی بااین‌حال اگر روزی صاحب فرزند شوم دوست ندارم که فرزندم کشتی‌گیر شود زیرا سختی‌های زیادی در این رشته وجود دارد.

وی افزود: تا قبل از رفتن آقای خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی اردوهای تیم ملی خوب و منظم برگزار می‌شد ولی با توجه به اتفاقات اخیر، تمرینات تیم ملی فعلاً لغو شده است ولی من تمرینات خود را به‌صورت خصوصی انجام می‌دهم تا برای مسابقات انتخابی تیم ملی آمادگی کامل داشته باشم.

کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی خاطرنشان کرد: یک‌بار نیز در سن کمتری از رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی خودداری کردم که حدوداً 5 سال پیش بود.

کریمی در پایان گفت: اوایل خیلی ناراحت بودم چون پیروزی در مسابقات هدف همه ورزشکاران است و من زحمات زیادی کشیده بودم تا در مسابقات قهرمان شوم ولی بعد از مدتی ناراحتی من برطرف شد زیرا عده‌ای از خانواده معظم شهدا به منزل ما آمدند و از من تشکر کردند.

وی افزود: این قدردانی برای من بسیار ارزشمند بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد