Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس از اجلاس بهاره بین‌المجالس جهانی در ژنو از فردا (4 فروردین) خبر داد و گفت که در این اجلاس اعضای هیات اجرایی بین‌المجالس ایران حضور خواهند یافت.

محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اجلاس بهاره بین‌المجالس جهانی در ژنو با حضور اعضای هیات اجرایی بین‌المجالس جمهوری اسلامی ایران از فردا تا 8 فروردین در ژنو تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی هیات پارلمانی شرکت کننده در این اجلاس متشکل از مسعود رضایی، جعفرزاده، علی اسماعیلی، علیرضا رحیمی، علی اصغر یوسف‌نژاد، ذوالقدر و حمیده زرآبادی است. کاظم جلالی به عنوان عضو کمیته بین‌المجالس حضور داشته و احتمالا طبق سنوات گذشته رئیس مجلس نیز در این اجلاس شرکت می کند.

جمالی توضیح داد: کمیته های این اجلاس شامل دموکراسی، حقوق بشر، زنان، جوانان، سازمان ملل، توسعه پایدار، مبارزه با تروریسم و خشونت افراطی و شورای بین‌المجالس است که هر کدام از نمایندگان شرکت کننده در این اجلاس در کمیته‌ها حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت که دستور کار این اجلاس مواردی همچون تصویب گزارش نشست 201 شورای بین‌المجالس، انتخاب رئیس اجلاس، گزارش رئیس IPU و موارد دیگر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، پیرو هشدار شماره ۹ سطح زرد، آسمان استان تهران تا فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، بارش باران، گاهی رگبار و تندر و آذرخش پیش بینی می‌شود و بارش تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست. از ظهر فردا (۱۵ اردیبهشت) با تداوم وزش باد، به تدریج کاهش ابر و تا پایان یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

همچنین با گذر موجی دیگر از بامداد دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) تا سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) شب، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی تندر و آذرخش و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک و کاهش دید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال وزش باد شدید در شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6095830 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛ سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!