Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:37:04 GMT

فرمانده کل ارتش از یادمان شلمچه دیدن کرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۲۱۴۰

فرمانده کل ارتش از یادمان شلمچه دیدن کرد

اهواز - ایرنا - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه با حضور در جمع زائران راهیان نور در خوزستان از یادمان شلمچه در خرمشهر دیدن کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از قرارگاه راهیان نور ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جمع زائران سرزمین های نور در یادمان شلمچه بیان کرد: راهیان نور صحنه حضور نسل جوان در کنار نسلی است که برای دفاع از ارزش های اسلامی از همه چیز خود گذشتند تا ایران و ایرانی همواره سربلند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قدم گذاشتن در این سرزمین پر نور و معطر به عطر شهدا، برای هر انسان آزاده ای افتخاری بزرگ است و به عنوان یک خادم زائران راهیان نور از اینکه در این مسیر قدم گذاشته ام به خود می بالم.
امیر سرلشکر موسوی بیان کرد: نسل جوان باید با حضور در یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس گوشه ای از آن دوران را ببینند و با دلاور مردی فرزندان این ملت بیشتر آشنا شوند.
یادمان های چذابه، دهلاویه، عملیات رمضان، آب تیمور، و پایگاه هوایی شهید وحدتی دزفول، پایگاه دریایی خرمشهر و قرارگاه رعد پدافند هوایی و پادگان میشداغ در خوزستان متعلق به جمهوری اسلامی، در تعطیلات نوروزی شاهد حضور چشمگیر راهیان نور و مسافران نوروزی است.
3004/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده كل ارتش يادمان شلمچه راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد