Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:07:45 GMT

اردبیل|اسکان ۵۵ هزار و ۸۰۲ مسافر در مراکز اقامتی اردبیل

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۲۲۶۳

اردبیل|اسکان ۵۵ هزار و ۸۰۲ مسافر در مراکز اقامتی اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از انجام ۳۷۶ مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری این استان در بازه زمانی ۲۷ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قادر تقی زاده ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: 376 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری این استان در بازه زمانی 27 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد 168 بازدید از مراکز اقامتی، 99 مورد از رستوران‌ها و مراکز بین راهی و 28 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است، تصریح کرد: در پی بازدیدها 28 فقره تشویق اعطا شده که 9 مورد به مراکز اقامتی و سه مورد به مراکز پذیرایی بین راهی اختصاص یافته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به صدور 17 فقره تذکر افزود: از این میزان 11 مورد به مراکز اقامتی، چهار مورد به مراکز پذیرایی و دو مورد به دفاتر خدمات مسافرتی اختصاص یافته است.

تقی‌زاده در مورد صدور سه اخطار کتبی نیز بیان کرد: دو اخطار به مراکز پذیرایی و یک مورد به مراکز اقامتی ارائه شده است که تعداد شکایت واصله نیز 6 فقره بوده به طوری که سه مورد از شکایات در دست رسیدگی بوده و به سه مورد دیگر رسیدگی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین‌ماه امسال در مراکز اقامتی استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، خانه مسافر، اسکان فرهنگیان، مهمان‌سراها و سایر اقامتگاه‌ها، 55 هزار و 802 مسافر اقامت داشتند.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند