Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدجواد جمالی در گفت‌وگوی اظهار کرد: اجلاس بهاره بین‌المجالس جهانی در ژنو با حضور اعضای هیات اجرایی بین‌المجالس جمهوری اسلامی ایران از فردا تا 8 فروردین در ژنو تشکیل می شود.

به گفته وی هیات پارلمانی شرکت کننده در این اجلاس متشکل از مسعود رضایی، جعفرزاده، علی اسماعیلی، علیرضا رحیمی، علی اصغر یوسف‌نژاد، ذوالقدر و حمیده زرآبادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم جلالی به عنوان عضو کمیته بین‌المجالس حضور داشته و احتمالا طبق سنوات گذشته رئیس مجلس نیز در این اجلاس شرکت می کند.

جمالی توضیح داد: کمیته های این اجلاس شامل دموکراسی، حقوق بشر، زنان، جوانان، سازمان ملل، توسعه پایدار، مبارزه با تروریسم و خشونت افراطی و شورای بین‌المجالس است که هر کدام از نمایندگان شرکت کننده در این اجلاس در کمیته‌ها حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت که دستور کار این اجلاس مواردی همچون تصویب گزارش نشست 201 شورای بین‌المجالس، انتخاب رئیس اجلاس، گزارش رئیس IPU و موارد دیگر است.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود