Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:28:35 GMT

برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین میبدی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۳۷۳۲

برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین میبدی + تصاویر

به همت بسیجیان پایگاه بسیج علمی قمر بنی هاشم (ع) نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین میبدی در خانه تاریخی آقا فتح الله شهیدیه گشایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  میبد خبر، نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین میبدی در خانه تاریخی آقا فتح الله شهیدیه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد غلامزاده فرمانده پایگاه بسیج علمی قمر بنی هاشم (ع) در رابطه با اهداف برپایی این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه با هدف نمایش توان و هنر دست هنرمندان زن بسیجی شهرستان و همچنین به وجود آوردن فضایی شاد در قالب یک مکان تاریخی و روح نواز بوده که لحظه های پر خاطره ای را برای همشهریان ومیهمانان نوروزی رقم خواهد زد.

وی افزود: برگزاری تئاتر توسط گروه عادیات پایگاه، پخت غذاهای سنتی و محلی، نمایش ابزار و وسایل قدیمی، عرضه صنایع دستی و محصولات بانوان کارآفرین میبدی و برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله فعالیتهای این نمایشگاه می باشد.

غلامزاده اشاره ای به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نام کوریچ داشت و گفت: این فروشگاه اینترنتی به معرفی و عرضه صنایع دستی و محصولات استان یزد خواهد پرداخت.   مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه تصریح داشت: نمایشگاه توانمندی بانوان با رویکرد حمایت از اشتغال و کارآفرینی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی استعدادهای بالقوه زنان در عرصه اشتغال برگزار شده است.   وی در ادامه بیان داشت: زمینه‌ سازی موثر برای اشتغال و کارآفرینی، تقویت بنیه اقتصادی خانواده، فرهنگ سازی برای نقش آفرینی زنان در خانواده، مشارکت بیشتر زنان در توسعه و سرمایه گذاری، کشف و بهره‌ گیری مطلوب از ظرفیت نهفته در زنان، ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف از اهداف کاربردی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و تلاش می‌کنیم به آن دست یابیم.   این نمایشگاه تا 13 فروردین ماه صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها از ۱۵ الی ۲۳ جنب مسجد جامع شهدیه برای بازدید عموم دایر می باشد. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نمایشگاه که در نگارخانه مجمتع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است  تعدادی از آثار استاد علی حافظ نسب و جمعی از هنرجویانش به نمایش گذاشته شده است.

استاد حافظ نسب از استادان برجسته هنر طراحی و نقاشی آذربایجان غربی هدف از برپایی این نمایشگاه را پاسداشت مقام معلم دانست و افزود : در این نمایشگاه 80 اثر نقاشی و طراحی از آثار25  هنرجو و شاکردش و همچنین تعدادی از آثارخودش  به نمایش گذاشته شده است .

 40 اثر از این آثار سیاه قلم و بقیه رنگ روغن هستند که در سبک رئال خلق شده اند .

طبیعت زیبای آذربایجان غربی در فصول مختلف ، جان بخشی به اشیا ، وجلوه ای از چهره هنرمندان برجسته و مشاهیر علمی ایران و جهان از مهمترین مضامین این آثار است .

استاد علی حافظ نسب از استادان برجسته نقاشی و طراحی در آذربایجان غربی است که تاکنون توانسته در این رشته بیش از 30 نفر را تربیت کند، تعداد ی از ازتربیت یافتگان مکتب این استاد اکنون به شغل مقدس معلمی هنر مشغول هستند .

این نمایشگاه به مدت 4 روز صبح و عصر برای بازدید عموم علاقه مندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی واقع در بلوار شیخ نوایی دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم