Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:06:32 GMT

با فساد به صورت جانانه مبارزه شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۴۴۴۷

با فساد به صورت جانانه مبارزه شود

امام جمعه موقت بجنورد تاکید کرد: باید با فساد به صورت جانانه مبارزه شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی پور در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه مردم ایران اصول انقلاب را حفظ کرده اند، گفت: در حال حاضر دشمنان به خوبی می بینند که شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی، همان شعارهای سال 57 و قبل از آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلیل اینکه این شعارها تاکنون حفظ شده و هیچ انحرافی در آن رخ نداده است این است که دشمنان نظام و دشمنی آنان هیچ تغییری نکرده بلکه عمیق تر نیز شده است.

وی ادامه داد: هنوز شعار اساسی ملت ایران، استقلال آزادی جمهوری اسلامی است و به این شعار نیز جامعه عمل پوشیده شده است.

مهدوی پور اظهار کرد: طی 40 سال گذشته ایران از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده است و داستان کشور ایران در برخورداری امنیت همانند داستان حضرت ابراهیم بوده است بطوریکه هم اکنون در تمامی اطراف کشور ایران آتش وجود دارد اما داخل این کشور امنیت وجود دارد و این نیز به دلیل وجود وحدت در میان مردم است.

وی تصریح کرد: توسعه و عدالت اجتماعی از دیگر مواردی است که طی این 40 سال در کشور ایران به وجود آمده است.

وی بیان کرد: کم کاری و بی حالی برخی از مسئولان و مردم، اعتماد کردن به نسخه به ظاهر شفابخش بیگانگان توسط برخی از مسئولان، قبیله گرایی، عدم مبارزه جدی به فساد، چشم و هم چشمی از جمله چالش هایی است که در کشور با آن مواجه هستیم.

مهدوی پور تصریح کرد: امروز دشمنان تنور آتش فرهنگی و اقتصادی را برای کشور روشن کرده اند که اگر مردم و مسئولان از جان و مال خود بگذرند و در خاموش کردن این تنور بکوشند دیگر دشمن جرات روشن کردن آن را نخواهد داشت.

به گفته وی مشکلات مذکور با ایمان به خدا، استقامت در راه خدا، داشتن روحیه انقلابی و جهادی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان