Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:55:43 GMT

تیم ملی فوتبال ایران صفر - تیم ملی تونس صفر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۶۵۱۰

تیم ملی فوتبال ایران صفر - تیم ملی تونس صفر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و تونس در دیداری دوستانه از ساعت ۲۲:۴۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

*ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، وحید امیری و رضا قوچان نژاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ترکیب تیم ملی فوتبال تونس:

فاروق بن مصطفى، یوهان بنعلوان، دیلان برون، یاسین مریاح، علی معلول، الیاس السخیری، بن عمر، فرجانی ساسی، سیف الدین الخاوی، وهبی الخزری و نعیم السلیتی.

داور بازی: ابراهیم نورالدین مراکشی

احمد هشام طا‌ها و هانی عبدالفتاح مصری هم او را در امر قضاوت این بازی یاری می‌کنند.

داور چهارم هم مدعربی دبی است.

*حاشیه: تیم ملی فوتبال ایران ساعت ١٧ به سمت ورزشگاه حرکت کرد و اتوبوس حامل تیم ملی ساعت ١٧:۴۵ وارد ورزشگاه المپیک رادیو شد.

 بارش شدید باران در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی در شهر تونس ادامه دارد.

حدود یکصد تماشاگر ایرانی در ورزشگاه حاضر شده‌اند و در حال تشویق تیم ایران هستند. تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار امشب مقابل تونس با لباس‌های قرمز رنگ به میدان می رود. اینترنت ضعیف ورزشگاه المپیک تونس کار اطلاع‌رسانی را با دشواری روبه‌رو کرده است. در فاصله بیست دقیقه تا شروع بازی بارش باران در ورزشگاه متوقف شده است. تماشاگران ایرانی در طبقه دوم ورزشگاه حضور دارند. آن‌ها هنگام ورود تیم ایران برای گرم کردن به شدت بازیکنان و کارلوس کی‌روش را تشویق کردند. *دقایق بازی: با سوت ابراهیم نورالدین این بازی از ساعت ۲۲:۴۷ با ۲ دقیقه تاخیر آغاز شد.  

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی