Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:29:57 GMT

ترافیک در محور بجنورد – جنگل گلستان سنگین است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۶۵۹۴

ترافیک در محور بجنورد – جنگل گلستان سنگین است

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: هم اکنون با توجه به موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی، ترافیک در محور بجنورد - جنگل گلستان سنگین گزارش شده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: ترافیک در محورهای بجنورد- شیروان و شیروان - فاروج نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رانندگان با توجه به حجم زیاد ترافیک در محورهای ارتباطی استان با صبر و حوصله رانندگی کرده و از ارتکاب کوچکترین تخلف رانندگی که ممکن است حوادث بزرگی را رقم بزند، بجد خودداری کنند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: همچنین رانندگان در جاده های دو طرفه از سبقت های غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت بالا پرهیز کنند تا از وقوع حوادث احتمالی رانندگی در این ایام جلوگیری شود.
سرهنگ حسین زاده افزود: خواب آلودگی ازعوامل مهم در حوادث جاده ای است که توصیه می شود از سفردر طول شب خودداری شود و در طول روز نیز به ازای هر 2 ساعت رانندگی به مدت 15 دقیقه استراحت کنند.
استان 863هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در مسیر استان های شمال کشور به مشهد مقدس قراردارد.
محورهای ارتباطی این استان هر ساله در تعطیلات نوروز شاهد حجم عظیمی از تردد خودروها است.
7189/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وضعيت راه ها ترافيك سنگين خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس