Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تحریم ۱۰ تبعه ایرانی توسط دولت آمریکا را نشانه بارز دیگری از دشمنی ذاتی آمریکا با ملت ایران توصیف کرد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ بین الملل آسیای غربی سیاست خارجی نظرات

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، به دنبال آخرین مورد از تحرکات ضدایرانی دولت آمریکا و تحریم چند تبعه ایرانی و یک شرکت فعال در حوزه خدمات فناوری و مهندسی به بهانه و اتهام کذب فعالیت در زمینه های سایبری علیه موسسات دانشگاهی آمریکا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن این اقدام آمریکا آن را تحریک آمیز، غیرقانونی و بدون هیچگونه دلیل موجه و نشانه بارز دیگری از خصومت و دشمنی ذاتی هیات حاکمه آمریکا با ملت ایران توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  تاکید کرد: آمریکا قطعا از این ترفندها برای متوقف کردن یا جلوگیری از رشد علمی مردم ایران طَرفی نخواهد بست.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,95,1128/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است