Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@23:31:29 GMT

شناور ناجی بوشهر سرنشینان لنج غرقی را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۸۸۸۲

شناور ناجی بوشهر سرنشینان لنج غرقی را نجات دادند

حوادث رکنا: سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به نجات سرنشینان لنج غرقی گفت: شناور ناجی این اداره کل ۷ سرنشین یک لنج باری در حوالی آبهای لاوان از خطر مرگ نجات دادند.

نورالله اسعدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه مرکز جست‌وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در شبانه روز به سانحه‌دیدگان در خلیج فارس خدمات ارائه می‌دهد اظهار داشت: تمام بنادر استان بوشهر به امکانات جست‌وجو و نجات دریایی مجهز هستند و در شبانه‌روز خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح گردشگری و توزیع جلیقه نجات بین شناورهای گردشکری در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه طرح "همیار ناجی" اداره بندر و دریانوردی استان برایهمراهی شناورهای گردشگری و اطمینان از سرعت عملیات نجات دریایی اجرا شده است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات سرنشینان لنج باری در آبهای خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد:فروند شناور لنج باری با ملیت ایرانی که از دبی به مقصد بندر کنگان در حرکت بود، در فاصله 15 مایلی لاوان به علت مشکل آب‌گرفتگی از ادامه مسیر بازماند.

اسعدی خاطرنشان کرد: این شناور ظهر امروز جمعه اعلام اضطرار کرد و سپس مرکز جست‌وجو و نجات دریایی شناور ناجی 18 را به موقعیت سانحه اعزام کرد و ناجیان موفق شد سرنشینان لنج یاد شده را نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی در زمان بروز سانحه مساعد اعلام شده بود، اظهارکرد: شناور ناجی، 7 تن از سرنشینان لنج غرقی را از مرگ حتمی نجات داد و به بندر عسلویه منتقل کرد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: وضعیت سلامتی Health نجات یافتگان رضایت بخش گزارش شده است.

اسعدی به ناخدا و خدمه شناورهای سنتی و لنج‌ها توصیه کرد: ماشین‌آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا در زمان بروز سانحه احتمالی، دچار بحران نشوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سلامتی Health سفر اخبار حوادث استان بوشهر نجات استان دریانوردی لنج باری فیلم عکس من زندگی سرقت رامسر اینستاگرام تهران طلاق محسن یگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است
  • پیشرفت ۶۸ درصدی پایانه صادرات و ترانزیت کالا در بندر بوشهر
  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر