Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از وقوع ۲۲۱ فقره تصادف از ابتدای طرح نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد از کشته های سوانح رانندگی در محدوده جاده اصلی تهران- مشهد است.‌

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  مرآت با اشاره به اینکه طرح رزمایش پلیس راه از 24 اسفند آغاز شده است، گفت: بیش از 5 هزار نبروی پلیس در ایام نوروز به مردم استان خدمات رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به استقرار پرسنل این نیرو در سطح جاده های استان، بیان کرد: بیش از 50 کانکس پلیس در سطح استان وظیفه ایجاد آرامش و امنیت را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه  221 فقره تصادف از ابتدای طرح نوروزی در سطح استان به ثبت رسیده است، افزود: متاسفانه تا کنون 11 نفر فوت شده اند.

قاسمی همچنین تصریح کرد: از ابتدای طرح نیز در مجموع تعداد 69 فقره تصادف جرحی در سطح استان به وقوع پیوسته و 33 نفر نیز مجروح شده اند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، 72 درصد از تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی است.

وی افزود: 85 درصد از کشته های سوانح رانندگی استان در طرح نوروزی در محدوده جاده اصلی تهران به مشهد رخ داده است.‌

قاسمی با بیان اینکه میزان کل تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز دوم فروردین ماه سالجاری، 4 میلیون و 573 خودرو بوده است، گفت: تا کنون بیش از 13  میلیون مسافر از طریق جاده های استان سمنان طی طریق کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی در استان بیش از 13 هزار تخلف رانندگی  ثبت شده است، اظهار کرد:  بالغ بر 170 خودرو متخلف نیز متوقف شده اند.‌

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی