Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: از 25 اسفندماه 96 تا سوم فروردین ماه سال جاری 4 نفر در 4 فقره سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند. براساس آمار پلیس‌راه آذربایجان‌غربی در این مدت همچنین 98 تصادف جرحی نیز به وقوع پیوسته که بر اثر آن 206 نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز، فروغ فاریابی تصریح کرد: در این مدت 23 تصادف خسارتی نیز در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی ثبت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که رانندگان با احتیاط بیشتری نسبت به آغاز سفر اقدام کنند و به خاطر داشته باشند سفرهای نوروزی بهترین زمان برای ثبت خاطرات شیرین است و نباید جان خود را با تخلفات به مخاطره بیندازند.

براساس گزارش تسنیم سامانه پیامکی 30007070 نیز جهت رسیدگی به انتقادات، مشکلات و پیشنهادات مردم در نظر گرفته شده که در تماممجتمع‌های خدماتی جهت اطلاع مسافران محترم نصب شده است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آذربایجان غربی پلیس راه تصادف طرح نوروزی مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد