Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:02:27 GMT

درسی که رونالدو به صلاح و مصری ها داد (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۹۸۸

درسی که رونالدو به صلاح و مصری ها داد (عکس)

کریس رونالدو در دیدار شب گذشته پرتغال مقابل مصر به محمد صلاح نشان داد که برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا، باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پرتغالی ها در دیدار دوستانه دیشب مقابل مصر فاصله زیادی با شکست نداشتند. بعد از یک نیمه نه چندان خوب، صلاح در ابتدای نیمه دوم با یک شوت دقیق و تماشایی، دروازه پرتغال را باز کرد تا قهرمان اروپا در آستانه شکست در این دیدار دوستانه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

وقتی بازی وارد وقت های اضافه شد، شکست پرتغال قطعی به نظر می رسید اما برای تیمی که کریس رونالدو را در اختیار دارد، شکست خیلی زود می تواند به پیروزی تبدیل شود.

 

ابتدا در دقیقه 90+2، روی ارسال ریکاردو کوارشما، رونالدو از غفلت مدافعان مصر استفاده کرد و با ضربه سر دروازه را باز کرد. او بعد از باز کردن دروازه حریف، به جای شادی کردن، توپ را سریع از داخل دروازه برداشت و به مرکز زمین برد تا بازی زودتر به جریان بیفتد.

 

 

 

این روحیه شکست ناپذیر او دو دقیقه بعد نتیجه داد و روی یک ضربه آزاد دیگر، باز هم با ضربه سر دروازه مصر را باز کرد تا این بار با خیال راحت شادی اش را با هم تیمی هایش تقسیم کند.

 

درخشش صلاح در این فصل باعث شده بود تا بسیاری او را در سطح لیونل مسی و کریس رونالدو توصیف کنند اما او در این دیدار متوجه شد برای رسیدن به سطح بازیکنانی که در 10 سال اخیر، بهترین های دنیا بودند، باید روحیه شکست ناپذیری را هم به کیفیت فنی اش اضافه کند.

 

 

کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت