Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای پیش‌رو دمای هوا در برخی نقاط استان تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در روزهای پیش‌رو پدیده غالب استان افزایش دما است، بطوری که در روزهای پایانی هفته افزایش دما کاملاً محسوس بوده و دما بین 5 تا 10 درجه افزایش‌ می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آرام دریای عمان، افزود: دریای عمان در دو روز گذشته به نسبت آرام خواهد بود. در 24 ساعت گذشته نیز حداکثر ارتفاع موج دریا به 97 سانتی‌متر رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به آسمان ابری استان، گفت: نیمه شمالی و مرز شرقی استان نیمه ابری است و گاهی با افزایش ابر همراه است بطوریکه با افزایش ابر در اواخر وقت امروز احتمال بارش‌های پراکنده و ناچیز به همراه تند باد موقتی در این مناطق وجود دارد.

ملاشاهی در ادامه به وضعیت دمایی استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته دلگان با بیشینه دمای 37.6 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان و زاهدان با دمای 11 درجه سلسیوس سردترین شهر استان بوده است.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دیروز نیز دلگان با بیشینه دمای 35.2 درجه سلسیوس گرم ترین شهر استان بود.

وی ادامه داد: امروز دما در 12 شهر استان بالای 30 درجه بوده است و پیش‌بینی می‌شود که تا آخر هفته در برخی نقاط جنوب استان دما به نزدیک 40 درجه نیز برسد.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم

سعید اسماعیلی، وزش باد شدید همراه با آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات افزایش ابر را پدیده جوی امروز دانست و گفت: فردا هم همچون امروز آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.
 
اسماعیلی  با اشاره به پیش بینی سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت وزش باد ظهر امروز در قم و برخی مناطق استان گفت: عصر فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید در سراسر استان با سرعت میانگین ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۴ برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۰ درجه گفت: دمای هوای قم پایان هفته با کاهش ۴ درجه‌ای به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند