Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:05:31 GMT

سامپائولی: باید با جدیت بیشتری در دیدارها ظاهر شویم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۴۱۰۸

سامپائولی: باید با جدیت بیشتری در دیدارها ظاهر شویم

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که این تیم باید با جدیت بیشتری در بازی ها ظاهر شود.

به گزارش "ورزش سه"، آلبی سلسته شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف روسیه، میزبان جام جهانی رفت و با پیروزی 2-0 دیدار را به پایان رساند. این در حالیست که لیونل مسی، ستاره کلیدی این تیم در این دیدار غایب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی، سامپائولی مدعی شد که تیمش باید با جدیت بیشتری در این دیدار ظاهر شود.

 

 

 

 

او گفت:" باید در تمام بازی ها با همین تمرکز و جدیت ظاهر شویم. سعی می‌کنیم ایده هایی که امروز در زمین پیاده کردیم را با توجه به حریف پیاده سازی کنیم. اسپانیا تیم خوبی است و می‌داند که چگونه برای جام جهانی بازی کند، باید جدیت لازم را پیدا کنیم. برای چنین اهدافی در دیدارهای دوستانه ظاهر می‌شویم. پس از تماشای بازی و اهدافی که پیش از بازی در سر داشتم، حالا با آرامش زمین را ترک می‌کنم و به نظرم بیش از نتیجه، آمادگی و کسب هماهنگی اهمیت داشت."

 

سامپائولی درباره غیبت مسی گفت:" در تمرینات آخر، برنامه ریزی مان بدون مسی بود ولی متاسفانه این مصدومیت به وجود آمد و او نتوانست تیم را همراهی کند."

آرژانتین خورخه سامپائولی تیم ملی آرژانتین

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!