Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه پراید در ٣٥ کیلومتری محور قدیم نیشابور- سبزوار پنج نفر مجروح شدند.

محمد شوروزی جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای امدادرسانی به این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام شدند و مصدومان به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: در حادثه دیگری عصر امروز بر اثر واژگونی یکدستگاه موتور سیکلت در ٣٥ کیلومتری محور نیشابور- ‌مشهد ٢ نفر مصدوم شدند.
وی اظهار کرد: ‌مصدومان این حادثه بوسیله یکدستگاه آمبولانس اورژانس پایگاه امدادی امام رضا (ع)‌ به بیمارستان ٢٢ بهمن نیشابور منتقل شدند.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
٩٨٦٩/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پرايد واژگوني نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: در پی تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ گزارش تلفنی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در شهر تلخاب از توابع شهرستان فراهان، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرین تلخاب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه مشخص شد، متأسفانه راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی ضمن تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت ادامه داد: راکبان موتورسیکلت باید به منظور حفظ ایمنی خود و سرنشینان از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه در سطح معابر درون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و عابرین در پی خواهد داشت، خودداری کنند چرا که عدم رعایت اصول ایمنی، موجب فوت و صدمات و معلولیت‌های دائمی افراد شده است.

کد خبر 6099598

دیگر خبرها

  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند