Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به این که اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در پایانه امام رضا (ع) ارائه داده می‌شود گفت: تشکیل ستاد داخلی مناسبت‌های ویژه، بررسی نقاط ضعف و قوت و روش‌های تقویت آنها، هماهنگی با سایر ارگان‌ها برای خدمات‌رسانی در پایانه‌های مسافربری از جمله اقدامات انجام شده در نوروز ۹۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این که ارائه امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور حضور و فعالیت این سازمان‌ها و نهادها، برگزاری مراسم استقبال از زائران و مسافران در آغاز سال جدید از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های ما بوده است افزود:در همین راستا اقداماتی، چون اجرای پروژه‌های فضای سبز شامل خرید و کاشت گل و درخت‌های مناسب محیط به ظرفیت ۱۰۰ هزار بوته گل، ۲۵۰ اصله درخت، اجرای ۱۱ هزار مترمربع سیستم آبیاری تحت فشار در بولوار اصلی، بازپیرایی ۲۰۰ مترمربع از فضای سبز موجود و استقرار فضای سبز طبیعی داخل سالن‌ها انجام شده است.

انتهای پیام// ز.‌ی
اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در نوروز ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟