Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی قطعی تیم ملی ایتالیا آخر اردیبهشت ماه معرفی می شود.

به گزارش وبسایت نود، چند هفته بعد از اخراج ونتورا بود که دی بیاجو سرمربی تیم زیر 21 ساله های ایتالیا هدایت تیم ملی بزرگسالان را به صورت موقت برعهده گرفت، حالا کاستاکورتا عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال ایتالیا در مصاحبه اخیرش عنوان کرده سرمربی قطعی تیم ملی ایتالیا روز 20 می (30 اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستاکورتا در مورد انتخاب سرمربی آتزوری ها چنین گفته است:

نام سرمربی قطعی تیم ملی را روز سی ام اردیبهشت به شما خواهیم گفت. اگر این فرصت پیش آید که سرمربی بهتری را به نسبت دی بیاجو انتخاب کنم - اگرچه نام های زیادی وجود ندارند - این کار را خواهیم کرد. فکر میکنم بسیار مهم است که به بازیکنانی که داریم توجه داشته باشیم، چرا که تصور نمی کنم حتی مورینیو و گواردیولا هم می توانستند نتیجه بهتری در بازی دوستانه با آرژانتین بگیرند.

دی بیاجو در اولین مسابقه اش روی نیمکت آتزوری، در یک بازی دوستانه 2-0 مغلوب آرژانتین شد. اگرچه کاستاکورتا تایید کرده که دی بیاجو شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی قطعی دارد ولی گفته می شود هنوز هم بحث حضور آنچلوتی، مانچینی یا کونته مطرح است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی ایتالیا اختصاصی کارلو آنچلوتی آنتونیو کونته آلساندرو کاستاکورتا دی بیاجو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ درحالی آغاز شده که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

این نمایشگاه از صبح هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی و… بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

احمد وحیدی از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی ایران اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کرد.

وزیر کشور در خصوص اقدامات استان قم در این نمایشگاه اظهار کرد: دو زنجیره ارزش راهبردی گردشگری و کفش ظرفیت‌های خوبی دارد که در این استان آغاز شده و نیازمند معرفی و تبیین بیشتر است.

وی ادامه داد: سنگ‌های زینتی هم که در بخشی از این غرفه در معرض عموم گذشته شده می‌تواند به عنوان یک زنجیره انتخاب شود که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

لازم به ذکر است، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز ۸ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6090470

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد