Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@05:23:54 GMT

شش هزار و 827 نفر از مقبره الشعرا بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۵۳۲

شش هزار و 827 نفر از مقبره الشعرا بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمد پور، افزود: از این تعداد بازدید کننده 33 گردشگر خارجی از مقبره الشعرا بازدید کردند.
وی با اشاره به آمادگی 56 امامزاده در استان جهت پذیرایی و ارائه خدمات به زائران، ادامه داد: همچنین 49 مسجد در تبریز و 61 مسجد در شهرستان ها آماده ارائه خدمات به نمازگزاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدپور اظهار کرد: 57 نمازخانه در پارک ها و اماکن گردشگری نیز فعال است و همچنین برای اولین بار 130 کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه مساجد در ایام نوروز برای ارائه خدمات فرهنگی به مسافران اعلام آمادگی کرده اند.
وی درباره فعالیت سینماهای استان در تعطیلات نوروز گفت: فیلم های مختلف در 7 نوبت در سینماها در حال اکران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: همچنین برای سفره خانه های معرفی شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مجوز اجرای موسیقی زنده صادر شده است.
وی اظهار کرد: مقبره الشعرا، خانه پروین، موزه کاریکاتور و بهتونی از جمله اماکن فرهنگی مورد توجه گردشگران در طول تعطیلات نوروزی می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 «اینجا نشستیم، تحولات ایران را زیر نظر داریم و جنگ اطلاعاتی خود را به پیش می‌بریم... ایران فکر نکند فردا که رابطه ما با روسیه بهم خورد می‌تواند اینجا را پس بگیرد... ما تنها نیستم، برادر ما اسرائیل در کنار ماست، شالوم اسرائیل...» اینها بخشی از مواضع کارشناس باکویی یکی از تلویزیون باکو است. این اظهارات را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام