Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@21:18:30 GMT

جوان‌سازی پوست با ترکیب فوق العاده «روغن زیتون و عسل»

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۶۱۵۰

اگر یک قاشق روغن زیتون را با دو قاشق عسل مخلوط کنید و به صورت بمالید و خوب مالش بدید, جرم و کثیفی صورت را پاک، و رنگ پوست صورت را روشن و جوان می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : زیتون از میوه‌هایی است که در قرآن به آن قسم یاد شده است, از دیدگاه طب ایرانی دارای طبیعتی گرم است و خواص بی‌شماری دارد.
"زیتون" و "روغن زیتون" هر دو سرشار از چربی‌های اشباع‌نشده هستند, مهم نیست که چه‌نوعی از زیتون را افراد مصرف می‌کنند، همه دارای مواد مغذی هستند و دارای ترکیبات استرول‌های گیاهی هستند که می‌توانند LDL کلسترول (بد) را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"روغن زیتون" به‌دلیل وجود اسید‌های چرب اشباع‌نشده خواص بسیار زیادی دارد و بهتر است در پخت غذاها از آن استفاده شود, از نشانه‌های روغن زیتون خوب این است که اگر یک قاشق چایخوری از آن را به دهان بگذارید, سوزش ملایمی در ابتدای حلق ایجاد می‌شود و بلافاصله نیز ازبین می‌رود.
اگر یک قاشق "روغن زیتون" را با دو قاشق عسل مخلوط کنید و به صورت بمالید و خوب مالش بدید, جرم و کثیفی صورت را پاک، و رنگ پوست صورت را روشن و جوان می‌کند.
زیتون ضددیابت, ضدسرطان, و دارای فعالیت ضدمیکروبی و فعالیت آنتی‌اکسیدانی است همچنین از اعصاب مرکزی و محیطی حفاظت می‌کند و دارای اثرات ضدالتهاب و ضددرد است همچنین به کاهش فشار خون کمک و از قلب و عروق محافظت می‌کند.
منبع:بایشگاه خبرنگاران 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مرادی حقیقی غروب چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های آبخیزداری شهر رضوان بخش کالپوش در شهرستان میامی ضمن بیان اینکه در استان سمنان یک هزار و ۵۰۰ سازه آبخیزداری وجود دارد، ابراز داشت: هدف از ساخت این سازه‌ها کمک به جمع‌آوری آب باران و کاهش خسارات سیلاب و کمک به بهبود سفره‌های آبخیز داری است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد سازه‌ها توان ذخیره سازی ۱۲ میلیون متر مکعب آب را دارد، افزود: این سازه‌های آبخیزداری توانسته به حوزه کشاورزی نیز اثرگذار باشد و به حفظ آب و خاک کمک کند.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه شش میلیون متر مکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره سازی شده است، ابراز داشت: با توجه به بارش‌های خوب پایان زمستان و بهار سال جاری این سازه‌ها توانسته در حفظ آب مؤثر واقع شود.

مرادی حقیقی در ادامه تصریح کرد: به صورت مستمر بازدید از سازه‌های آبخیزداری استان در دستور کار است تا در صورت نیاز به مرمت در اسرع وقت اصلاح شود.

وی افزود: خسارت‌های متحمل ناشی از سیل برحوضه‌های آبخیز طی سنوات اخیر در استان کاهش یافت به نحوی که رد پای آن در سیل اخیر شهرستان میامی و کاهش خسارات آن مشهود است.

کد خبر 6094659

دیگر خبرها

  • علل شایع پیری زودرس پوست صورت
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه