Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:21:21 GMT

افزایش ۱۱ درصدی تردد در جاده های استان زنجان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۷۳۵۳

افزایش ۱۱ درصدی تردد در جاده های استان زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش ۱۱ درصدی تردد در جاده های استان زنجان خبر داد و گفت: آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان – تبریز محورهای پرتردد استان زنجان در چند روز گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، ایرج دست نشان اظهار کرد: از ۲۳ اسفندماه سال ۹۶ تا سوم فروردین‌ماه ۶۱۷ هزار و ۲۸۱ تردد در جاده‌های استان زنجان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طی این بازه زمانی تردد در جاده‌های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته است،ادامه داد: آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان – تبریز محورهای پرتردد استان زنجان در چند روز گذشته بوده است.

 

این مسئول افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، کاهش خطر تصادف، رفاه هر چه بیش‌تر مسافران و ارتقای سلامت تردد  از اولویت‌های اصلی این اداره کل برشمرد و افزود:مسافران  نوروزی با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان افزود: ضروری است مسافران قبل از سفر نیز اطلاعات جاده‌ها را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت اطلاع‌رسانی راه‌ها کسب کنند.

 

دست نشان با اشاره به اینکه۲۱ مجتمع خدماتی رفاهی استان زنجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است،افزود:افرادی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار  کنند.

 

وی با بیان اینکه۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال است، ادامه داد: این دوربین‌ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار مؤثر است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت عید نوروز حمایت از کالای ایرانی حسن روحانی مسافران نوروزی نوروز نوروز ۹۷ امامزادگان و بقاع متبرکه اسلام سال نو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تردد مسافران تردد وسایل نقلیه کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900088

دیگر خبرها

  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور