Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@11:39:12 GMT

ساری| پخش اقدامات راهیان نور مازندران از شبکه‌های ملی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۸۱۶۸

ساری| پخش اقدامات راهیان نور مازندران از شبکه‌های ملی

معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به پوشش مناسب اخبار راهیان‌نور توسط رسانه‌های مجازی در ایام نوروز امسال، گفت: اقدامات راهیان نور استان در قالب مستندی بزودی از شبکه‌های ملی صدا و سیما پخش می‌شود. ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی راهیان‌نور سپاه کربلای مازندران، سرهنگ پاسدار حسین‌علی رضایی اظهار داشت: سه ماه قبل از برگزاری راهیان نور جلسات متعددی درباره شرح و وظایف بخش‌هایی همچون اردویی، فرهنگی برای کارهای رسانه ای تشکیل شد و با بسیج رسانه نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری نشست خبری با رسانه‌های استانی درباره راهیان نور افزود: با حضور سرهنگ مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا و رئیس ستاد راهیان نور و اهالی رسانه رسما آغاز جشنواره رسانه در راهیان نور و قرارگاه رسانه ای شهید کابلی اعلام شد و در حدود 80 نفر از مسئولان و خبرنگاران رسانه‌های استانی طبق روال سال گذشته، برای انتشار اخبار راهیان نور اعلام آمادگی کردند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور مازندران با بیان اینکه اعزام خبرنگاران به مناطق عملیاتی با توجه به شرایط سخت و محدودیت‌های مکانی مقدور نبود؛ افزود: با توجه برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک گروه از قرارگاه رسانه ای شهید کابلی در خرمشهر برای تولید محتوا برای رسانه‌های مکتوب و مجازی استان اعزام شدند و یک نفر در ساری به عنوان دبیرخانه قرارگاه برای ارسال اخبار به رسانه‌های استانی و فرا استانی مستقر شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران به بخش دوم از پوشش اخبار راهیان نور که بخش مستندسازی برای صداوسیما بوده اشاره کرد و ادامه داد: گروهی از صداوسیمای مازندران همراه با گروه تلویزیونی سپاه کربلا که سال گذشته تجربه مستندسازی درباره راهیان نور را داشتند، به منطقه عملیاتی آمدند.

وی افزود: تصمیم براین شد از نظر کمی و کیفی با اعزام همکاران متخصص، به ضبط برنامه‌ها و تصاویر از مناطق عملیاتی جنوب پرداخته شود و با تدوین سریع و باکیفیت عالی در ایام نوروز، برنامه‌های راهیان نور مازندران از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش شود.

رضایی به بخش سوم این کمیته که پخش برنامه زنده از سرزمین نور است،اشاره و خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که در جنوب انجام شد تهیه‌کننده‌های صداوسیما در مرکز از طریق قرارگاه رسانه ای راهیان نور کشور با واحد سیار  اس.ان.جی با زائران مازندرانی که درمناطق اروندکنار، پارک موزه دفاع مقدس و شلمچه هستند، مصاحبه و خبر تهیه می‌کنند، که این اخبار در شبکه‌های مختلفی همچون شبکه یک، دو ، سه، شبکه خبر، قران و حتی شبکه استان‌ها دیگر که تقاضای برنامه داشتند، پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه از نزدیک شاهد کار خالصانه اصحاب رسانه برای پوشش برنامه‌های راهیان نور است، یادآور شد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در موضوع راهیان نور باید با صدای رسانه این مانور عظیم را به سمع و نظر مردم برسانیم.

‌‌انتهای پیام/ ز

R41358/P41362/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای حکم قضایی، اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۰۲۹۷ مترمربع واقع در مراتع ترکاچال روستای میرافضل شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی سعیدآباد و مامور پاسگاه انتظامی تلمادره انجام و اعاده به وضع سابق گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر