Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@19:02:44 GMT

اعزام۳۱۷روحانی به مناطق عملیاتی جنوب

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۸۲۸۳

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) در باردید از مناطق عملیاتی در گفتگو با خبرنگار بسیج در شلمچه ضمن تبریک سال نو و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ملایک الهی به پابوس شهدا می آیند و همه مردم قدران شهدا هستند که به شکر خدای متعال همه ساله با استقبال بیشتری مواجه می شود و بزرگترین کاروان فرهنگی کشور بوده و نیازمند توجه ویژه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه اظهار داشت:سازمان بسیج طلاب استان قزوین با همکاری حوزه های علمیه، در بحث راهیان نور که از اول مهرماه سال ۹۶ آغاز شده است، در حوزه خواهران و بردران ۹۰ روحانی برای دانش آموزان و ۲۹ روحانی برای کاروانهای بسیج دانشجوئی توانسته است اعزام کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: در اعزام های عمومی نیز ۱۱۰نفر روحانی که برای هر اتوبوس ۲ نفر جهت کارهای فرهنگی اعزام داشته ایم، و از ۲۵ اسفند ماه ۲ اتوبوس از روحانیون طلاب و اساتید با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و بسیج طلاب به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در ادامه تصریح کرد: شهدا همه را دعوت به مهمانی کردند تا سال جدید را با پاکی شروع کنند و امیدواریم که استقبال مردم روز به روز گسترده تر و با شکوه تر برگزار شودتا بتوان مسیر شهدا را بهتر و با انسجام بیشتر ادامه دهیم.

1002/پ30/ب75

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس با اشاره به رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های شهر ناشی از بارندگی اخیر گفت: تیم‌های عملیاتی شهرداری در تلاش برای رفع مابقی آبگرفتگی‌ها هستند.   وی افزود: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جا‌هایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف خواهد شد.   شمس با بیان اینکه با کار‌های انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد، ادامه داد: در صورتی که امشب بارندگی جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد، گفت: همه تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم‌های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.   وی می‌گوید: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.   به گفته شمس؛ بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است، همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید