Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال«حمایت از کالای ایرانی»، گفت: مسئولان باید جلوی رخنه‌های نفوذ اقتصادی دشمن را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزي جمعي از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) و قرارگاه پدافند هوايي شرق كشور با اشاره به سال‌ها فرصتی است برای خدمت به مردم که مجدد آن سال‌ها دیگر بر نمی گردد، گفت: عمر انسان یک فرصتی است در گذر از این دنیا به دنیای دیگر، حجت بر ما تمام است و لذا تلاش کنیم تا عمرمان ضایع نشود و برای ما حسرت نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برای تحصیل 9 ماهه در دانشگاه و مدرسه، کتاب، استاد و زمان مشخص می دهند و در انتها هم نمره می گیرند و لذا کسی در پایان می تواند ارتقاء پیدا کند که از وقت خود استفاده کرده باشد، افزود: خداوند از ما سوال می‌کند که آیا به شما اندازه لازم عمر ندادیم که اگر گوش به حرف می داشتید برای شما کافی بود در حالی که نظیر و هشدار دهنده و معلم هم فرستادیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال هم همانند سالهای گذشته تذکراتی در مورود مسائل اقتصادی و استفاده و حمایت از کالای ایرانی داشتند، اظهارداشت: مقام معظم رهبری سالها است که در مورد نفوذ اقتصادی دشمن تذکر می دهند و از مسئولان می خواهند که رخنه های نفوذ دشمن را ببندند؛ اما تاکنون آنچنان که باید عمل می شد نشده است، چراکه اگر می شد اکنون دشمن را در حوزه اقتصادی باید زمین گیر می کردیم.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر دلها که فاسد شود گوش ها هم نمی شنود و چشم ها هم نمی بیند که چه می گذرد و لذا انسان و جامعه نسبت به همه چیز بی تفاوت می شود و انسان، جامعه و مردم بی تفاوت هر چه بر سرشان آید کار خودشان است و نه دشمن،گفت: هیچ دشمنی برای انسان بدتر از خودش نیست انسان اگر درست شد همه چیز درست می شود.

 

وی افزود: ما روزگار را عیب می کنیم در حالی که عیب مال ما خود ما است که روزگار را عیب کردیم، هر چه بر سر روزگار می آید کار خود انسان است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید از زمان و لحظه ها برای خدمت به مردم و کار  و تلاش استفاده کینم، چراکه ممکن است وقتی بیدار شده باشیم دیگر دیر شده باشد، گفت: ضعف های سیاسی، فساد اقتصادی، اجتماعی و دیگر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، نتیجه همین اعمال خود انسان ها است نه روزگار و زمان؛ و لذا امر به معروف و نهی از منکر هشداری است که نگذاریم کسی بخوابد، چراکه اگر انسانها بخوابند، جامعه زمین گیر می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت حمایت از کالای ایرانی اسلام مسافران نوروزی حسن روحانی نوروز نوروز ۹۷ عید نوروز امامزادگان و بقاع متبرکه رئیس جمهور نفوذ اقتصادی حمایت از کالای ایرانی آیت الله عبادی خراسان جنوبی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رضا رمضانی عصر شنبه در مراسم یادبود علمای فقید و شهدای روحانی شهرستان آستانه اشرفیه که در حسینیه حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد علمای فقید شهرستان، اظهار کرد: شأن مهم عالمان دین، هدایت‌گری است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عالمان در طول تاریخ همواره به عنوان الگوی دینی و مرزبان عقاید و اخلاق دینی بودند، تصریح کرد: در مواجهه با دین دو نگاه وجود داشته است یکی اینکه از بین بردن دین از سوی اتحاد جماهیر شوروی با نابودی کلیساها انجام پذیرفت و مورد دوم محدود کردن دین بود و تلاش کردند آن را در امر فردی خلاصه کنند.

وی با بیان اینکه اگر معرفت وجود داشته باشد هدایت به وجود می‌آید، اضافه کرد: باید با علما همنشینی کرد و علما مردم را به هدایت‌گری می‌کشانند و شک انسان‌ها را به یقین تبدیل می‌کنند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه انسان باید مراقب اعمال خوب و حفظ آن‌ها باشد و نباید تمام کارهای خوب خود را به دیگران به طور مدام بازگو کند، افزود: باید در نزد عالمانی باشیم که تکبر انسان را به تواضع تبدیل نمایند و ما را از ناخالصی به خالصی دعوت کنند.

وی تصریح کرد: امام معصوم هدایت‌گر و دستگیر انسان‌ها است؛ نسبت به امام زمان (عج) کوتاهی و بی‌محبتی می‌کنیم و نتوانستیم با ایشان ارتباط بگیریم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه مهم‌ترین کار امام معصوم هدایت بشر است، گفت: امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) در کوفه ۹۰۰ استاد تربیت کردند که احادیث ایشان را نقل می‌کردند، تاکید کرد: کار دانش‌آموخته مکتب امام صادق (ع) نیز هدایت است.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه بیش از ۳۷ هزار حدیث از امام صادق (ع) نقل شده است، تصریح کرد: ایشان حدود ۴ هزار شاگرد در علوم مختلف تربیت کردند.

کد خبر 6096715

دیگر خبرها

  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • رخنه به قلب دشمن
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری
  • امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد