Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@08:39:34 GMT

اسرائیل شورای حقوق بشر را تهدیدکرد!

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۹۸۰۷

در ادامه واکنش‌ها به تصویب ۵ قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان، انتقاد و محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی، نماینده تل‌آویو در سازمان ملل این شورا را تهدید کرد. ناطقان: پس از بیانیه شدید‌اللحن نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه تصویب ۵ قطعنامه در حمایت از فلسطینیان و محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی، حالا همتای صهیونیستی او هم اظهارات تندی علیه شورای حقوق بشر سازمان ملل مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان نشست روز جمعه شورای حقوق بشر سازمان ملل و در ادامه انتقاد‌ها و محکوم کردن‌های بین‌المللی رژیم صهیونیستی، این شورا ۵ قطعنامه علیه اقدامات این رژیم تصویب کرد (جزئیات بیشتر).
اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل، اظهارات شدید اللحن نماینده آمریکا در سازمان ملل و تهدید وی مبنی بر خروج واشنگتن از شورا را به دنبال داشت.
حالا نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هم به تصویب این قطعنامه‌ها واکنش نشان داد و اظهارات تندی علیه شورای حقوق بشر ایراد کرد.
۵ قطعنامه مصوب در نشست شورای حقوق بشر به شرح ذیل هستند:
۱- حقوق بشر در جولان اشغالی سوریه۲- حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خود۳- وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین از قبیل: قدس شرقی۴- شهرک‌سازی‌های اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطین شامل قدس شرقی و همچنین جولان اشغالی سوریه۵- اطمینان یافتن از پاسخگو بودن و عدالت برای همه نقض‌های قوانین و حقوق بین‌المللی در اراضی اشغالی فلسطین از قبیل: قدس شرقی.
حالا امروز یکشنبه نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، ضمن اتهام زنی دوباره به شورای حقوق بشر درباره داشتن «تعصبات ضد اسرائیلی»، اظهارات تندی علیه شورا مطرح کرد.
«دنی دانون» مدعی شده که به دلیل تصویب این قطعنامه‌ها، «عواقب قابل ملاحظه و شدیدی» در انتظار شورای حقوق بشر خواهد بود.
این مقام صهیونیستی افزود: «در حال کار با دوستان و متحدانمان هستیم و با هم، به این اقدامات پوچ و مزخرف شورای حقوق بشر پایان خواهیم داد».
منبع: فارس برچسب ها: شورای حقوق بشر ، اسرائیل ، سازمان ملل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شورای حقوق بشر اسرائیل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست

ایالات متحده آمریکا پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی را به علت حوادث قبل از جنگ غزه، ناقض حقوق بشر دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که پنج واحد از ارتش اسرائیل را مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه می‌داند.

حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه می‌باشد.

ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که چهار واحد از آنها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگوها در اینباره ادامه دارد.

این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است. 

واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد