Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال احضار مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به این کمیسیون به دلیل دعوت مجدد مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: طبق قانون، کمیسیون اصل ۹۰ وظیفه دارد به شکایت هایی که درباره عملکرد قوای سه گانه مطرح می شود، رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تا زمانی که اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به موردی شکایت نداشته باشند اعضای کمیسیون به آن ورود نمی کنند.

او افزود: تا زمانی که درباره دعوت مجدد مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال ایران، شکایتی به دست ما نرسد، وارد چنین مبحثی نمی شویم حتی اگر این بازیکن اقدامی انجام داده باشد که جزء ناهنجاری‌های جامعه باشد. با این وجود پس از طرح شکایت اشخاص و افراد مختلف نسبت به دعوت شجاعی به تیم ملی فوتبال ایران، این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: روزانه صدها مورد اتفاق در بخش‌های مختلف جامعه رخ می دهد که از ناهنجاری ها است، اما تا زمانی که نسبت به این مسائل شکایتی مطرح نشده باشد، کمیسیون اصل ۹۰ طبق قانون نمی تواند به آنها ورود کند.

هر زمان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی یا هر شخص دیگری نسبت به حضور مسعود شجاعی در تیم ملی فوتبال ایران شکایتی داشته باشند، پرونده این بازیکن را مورد بررسی قرار می دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات محمدی درباره احتمال احضار سلطانی فر و تاج به مجلس شورای اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسبون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انواع سیگار خارجی را در آزادراه زنجان _ قزوین از یک دستگاه خودروی سواری وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بااشاره به اینکه پرونده قاچاق انواع سیگار خارجی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد، افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد: با قطعیت یافتن حکم در شعبه تجدید نظر و پیگیری شعبه اجرای احکام، جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

مظفری از تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف گرانفروشی در استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید