Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- نخستین تمرین تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در سال 97 با حال و هوای نوروزی عصر یکشنبه در بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این تمرین که در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد ، بازیکنان زیر نظر' دراگان اسکوچیچ' تمرین پرنشاطی را به نمایش گذاشتند.
در ابتدای تمرین سرمربی تیم خونه به خونه فرا رسیدن سال جدید را به بازیکنان تبریک گفت و موارد لازم را برای برگزاری هر چه بهتر 6 دیدار آینده با آنها در میان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان خونه به خونه سپس زیر نظر ' تونی ' مربی بدنساز این تیم خود را گرم کردند و در ادامه تمرین کارکردن با توپ را پی گرفتند.
مرور تمرین های تاکتیکی نیز آخرین آیتم، نخستین تمرین تیم خونه به خونه بود که زیر نظر اسکوچیچ و با جدیت خاصی اجرا شد.
'جواد حسن زاده ' قائم مقام باشگاه خونه به خونه نیز از نزدیک نظاره‌گر عملکرد بازیکنان این تیم بود.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته بیست ونهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور روز پنجشنبه نهم فروردین ماه در تهران به مصاف تیم انتهای جدولی راه آهن تهران می رود.
خونه به خونه با کسب 51 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد و با تیم نفت مسجدسلیمان در صدر جدول 3 امتیاز فاصله دارد.
این تیم با کسب 3 تساوی در 3 بازی اخیر خود در سال 96 بهترین فرصت برای صدرنشین شدن از دست داد و در 6 بازی باقی مانده این مسابقات در تلاش برای کسب صدرنشینی و جواز صعود به لیگ برتر است.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال خونه به خونه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد