Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:24:49 GMT

۲برنز و حذف ۵ جودوکار جوان ایران در کاپ آزاد آلمان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۴۴۸۵

۲برنز و حذف ۵ جودوکار جوان ایران در کاپ آزاد آلمان

در دومین روز از رقابت‌های جودو کاپ آزاد برمن، تیم جوانان ایران توسط ملک زاده و قلی پور به دو نشان برنز رسید و ۵ جودوکار دیگر ایران نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جودو کاپ آزاد برمن امروز(یکشنبه) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان و با شرکت 410 جودوکار از 18کشور به پایان رسید و تیم کشورمان توسط علی قلی پور در وزن منهای 60کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده در وزن به اضافه 100 کیلوگرم به 2نشان برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در جدول64 نفره وزن منهای 60 کیلوگرم علی قلی پور ابتدا حریف فرانسوی را از پیش رو برداشت و پس از پیروزی برابر حریف هلندی جودوکار قزاق را مغلوب کرد و با پیروزی برابر دیگر نماینده قزاقها به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قلی پور در مرحله نیمه نهایی مغلوب جودوکار قدرتمند ژاپنی شد و به جدول شانس مجدد راه یافت و با پیروزی برابر جودوکار فرانسوی به نشان برنز دست یافت، مجید بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گام نخست مغلوب جودوکار فرانسوی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
در وزن به اضافه 100 کیلوگرم و در حضور 18جودوکار، حمید رضا ملک زاده پس از استراحت در دور نخست، جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی راه یافت و در ادامه و در مبارزه ای نزدیک مغلوب دیگر جودوکار آلمانی شد و از رسیدن به فینال بازماند. ملک زاده در جدول شانس مجدد نماینده کشور میزبان را ایپون کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.
 
قاسم باغچقی در جدول 45نفره وزن منهای 90کیلوگرم ابتدا حریف آلمانی را از پیش رو برداشت و با 2 پیروزی برابر جودوکارانی از هلند و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی رسیو و با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان به جدول شانس مجدد راه یافت و با یک پیروزی و یک شکست در جای هفتم قرار گرفت.
 
ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای 66کیلوگرم در کشورمان در جدول 74 نفرهاین وزن، پس از پیروزی برابر نماینده کشور میزبان، حریف انگلستانی خود را از پیش رو برداشت و سپس نماینده دانمارک را مغلوب کرد و با قبول شکست برابر نماینده قزاقستان راهی جدول شانس مجدد شد و در ادامه نتیجه را به جودوکار لتونی واگذار کرد و به عنوان هفتم بسنده کرد.
 
در وزن منهای 73کیلوگرم، امین کامیاب در گام نخست جودوکار بلژیکی را از پیش رو برداشت و سپس برابر حریف هلندی به برتری رسید و با قبول شکست برابر نماینده هلند از دور رقابتها کنار رفت، در این وزن 84 جودوکار حضور داشتند.
 
در وزن منهای 100کیلوگرم در شرایطی 65 جودوکار حضور داشتند که علی پرهیزکار در گام نخست جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفت.
به گزارش ایسنا، تیم ۶ نفره جودو نوجوانان ایران نیز با یک مدال برنز توسط محمد مهدی راستگر در وزن ۹۰+ کیلوگرم به کار خود پایان داده بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دو بار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :
سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان