Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:38:35 GMT

کشف مجسمه شبیه به فرازمینی ها در مریخ! +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۵۹۳۳

کشف مجسمه شبیه به فرازمینی ها در مریخ! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویر یک صورت سنگی عجیب و شبیه به موجودات فضایی که توسط کاوشگر ناسا در مریخ تهیه شده است احتمال وجود حیات فرازمینی ها را قوت بخشیده است. این صورت عجیب  در سال 2005  توسط این کاوشگر بر روی سیاره سرخ کشف گردید و بر روی وبسایت ناسا منتشر شد اما به تازگی توسط برخی کاربران بر روی این وبسایت پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناسا نام این تصویر را "مجسمه آدم فضایی ها " یا   Chryse Alien نامید و در توضیح این عکس تاکید کرد که یک سنگ آسمانی پس از برخورد با سطح مریخ و در اثر فرسایش تدریجی بدین شکل درآمده است.

اما انتشار این عکس با واکنش " اسکات سی وارینگ" پژوهشگر معروف در زمینه حیات فرازمینی ها همراه بود. او در این خصوص گفت که این تصویر  فراتر از تنها یک سنگ آسمانی می تواند باشد. اسکات افزود : " این حفره در 26 ژانویه سال 2005 بر روی مریخ کشف شده و تاکنون هیچ کسی از آن خبر نداشته است! ناسا نام آن را مجسمه فرازمینی ها نامیده! بله. شما درست شنیدید. ناسا  آن را بنام فرازمینی ها نامگذاری کرده است!"

بنا به باور اسکات حکاکی روی این سنگ نمی تواند  بصورت طبیعی بوجود آمده باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

آیا این عکس حیات فرازمینی ها در مریخ را ثابت می کند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناسا جذاب ترین ها آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!