Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@23:25:34 GMT

همه ژانرها در اکران نوروزی گنجانده شده است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۶۲۵۱

همه ژانرها در اکران نوروزی گنجانده شده است

به گزارش جهان نيوز، حبیب اسماعیلی تهیه کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» درخصوص این فیلم گفت: «خرگیوش» در سه محور موضوع نسل جوان را روایت می کند و به یک معضل اجتماعی در قالب یک طنز کمدی موقعیت می پردازد. «خرگیوش» همان خرگوش است که به زبان یک کودک با این شکل بیان می شود و البته باید بگویم که این فیلم اصلا محوریت انیمیشنی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه به اکران نوروزی اشاره کرد و بیان کرد: فضای شاد عید و دورهمی و تعطیلات نوروزی، زمینه خوبی برای سینما رفتن و فیلم دیدن است. به همین خاطر فیلمسازان تمایل دارند در این ایام فیلمشان را اکران کنند. این اثر تلنگر خوبی به نسل جوان و همچنین خانواده هاست و می تواند فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

وی در مورد انتخاب آثار در نوروز اظهار داشت: مجموع ژانرها را در اکران نوروزی داریم و این خود بهترین نوع انتخاب در سینمای ایران است که هر فرد با هر سلیقه ای می تواند فیلم مورد علاقه اشان را انتخاب کند. شورای صنفی نقشی در انتخاب ها ندارد، چون دفاتر سینمایی فیلم‌های آماده خود را ارائه کردند و سرگروه ها و صاحبان اثر باهم به توافق رسیدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عکس یادگاری تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب در تهران اکران شد.

بر اساس این گزارش، دیدار اعضای تیم ملی والیبال دانش آموزی طی هفته گذشته با رهبر انقلاب صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی