Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابت های جودو کاپ آزاد برمن روز یکشنبه با برگزاری رقابت های رده سنی جوانان به پایان رسید و تیم کشورمان توسط علی قلی پور در وزن منهای 60کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده در وزن به اضافه 100 کیلوگرم به 2نشان برنز رسید.
در وزن منهای 60 کیلوگرم علی قلی پور ابتدا حریف فرانسوی را از پیش رو برداشت و پس از پیروزی برابر حریف هلندی جودوکار قزاق را مغلوب کرد و با پیروزی برابر دیگر نماینده قزاق ها به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلی پور در مرحله نیمه نهایی مغلوب جودوکار قدرتمند ژاپنی شد و به جدول شانس مجدد راه یافت و با پیروزی برابر جودوکار فرانسوی به نشان برنز دست یافت، مجید وحید بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گام نخست مغلوب جودوکار فرانسوی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن به اضافه 100 کیلوگرم، حمید رضا ملک زاده پس از استراحت در دور نخست، جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی راه یافت و در ادامه و در مبارزه ای نزدیک مغلوب دیگر جودوکار آلمانی شد و از رسیدن به فینال بازماند.
ملک زاده در جدول شانس مجدد نماینده کشور میزبان را ایپون کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.
در وزن منهای 100کیلوگرم، علی پرهیزکار در گام نخست جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفت.
قاسم باغچقی در وزن منهای 90کیلوگرم ابتدا حریف آلمانی را از پیش رو برداشت و با 2 پیروزی برابر جودوکارانی از هلند و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی رسیو و با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان به جدول شانس مجدد راه یافت و با یک پیروزی و یک شکست به کار خود پایان داد.
در وزن منهای 73کیلوگرم، امین کامیاب در گام نخست جودوکار بلژیکی را از پیش رو برداشت و سپس برابر حریف هلندی به برتری رسید و با قبول شکست برابر نماینده هلند از دور رقابتها کنار رفت.
ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای 66کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی برابر نماینده کشور میزبان، حریف انگلستانی خود را از پیش رو برداشت و سپس نماینده دانمارک را مغلوب کرد و با قبول شکست برابر نماینده قزاقستان راهی جدول شانس مجدد شد و در ادامه نتیجه را به جودوکار لتونی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد