Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:18:55 GMT

بازدید روزانه 1500 گردشگر نوروزی از تکیه «معاون‌الملک»

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۹۴۳۰

بازدید روزانه 1500 گردشگر نوروزی از تکیه «معاون‌الملک»

مدیر مجموعه تکیه معاون‌الملک کرمانشاه از بازدید روزانه هزار تا هزار و 500 گردشگر نوروزی از تکیه معاون‌الملک خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علیرضا برشاهی» با بیان این‌که هر سال شاهد افزایش شمار بازدیدکنندگان از تکیه معاون الملک هستیم، اظهار کرد: باتوجه به نقوش و ویژگی‌های خاصی که این بنای تاریخی دارد، برای کسانی که نخستین بار از آن بازدید می‌کنند، بسیار جذاب و دیدن آن لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: زیبایی‌های این اثر تاریخی باعث می‌شود گردشگرانی که از آن بازدید کرده‌اند، مُبلغی برای افزایش شمار بازدیدکنندگان آن در آینده شوند. 

مدیر تکیه معاون الملک از استقبال گسترده گردشگران از تکیه معاون الملک در نوروز 97 خبرداد و گفت: بطور میانگین روزانه هزار تا هزار و 500 نفر از این بنای تاریخی بازدید می‌کنند. 

وی با بیان این‌که تکیه معاون‌الملک در اواخر دوره قاجار ساخته شده، افزود: این مجموعه کامل شامل حمام بزرگ، حمام کوچک و بخش‌هایی چون زینبیه، عباسیه و حسینیه است که هرکدام در زمان خود کاربردی داشته‌اند. 

برشاهی به وجود یک موزه مردم‌شناسی در تکیه معاون‌الملک اشاره کرد و یادآور شد: در این موزه اشیاء، ادوات و نحوه زندگی مردم بومی این منطقه به نمایش درآمده است. 

وی یادآور شد: کاشی کاری این اثر تاریخی و تنوع نقوش در کاشی‌های بکار رفته، آن را به بنایی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»