Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
امید نمازی، دستیار سابق کی‌روش در تیم ملی مدعی شد که سرمربی پرتغالی تیم ملی مانع از انتخاب او به عنوان مربی تیم امید شده است. کی‌روش به این ادعا پاسخی صریح داد.

به گزارش ورزش سه، اميد نمازي كه سه ماه قبل از شروع بازي‌هاي جام جهاني از سمت دستياري كي‌روش استعفا داد و به آمريكا رفت تا مربي تيم دختران اين كشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طي گفت‌وگويي مدعي شد؛ دلیل اینکه از بین گزینه‌های هدایت تیم امید خارج شدم، مخالفت کارلوس کی‌روش بود.

وي گفت: من آمار دقیقی دارم که کی روش به مسئولان فدراسیون اعلام کرده نمازی با رفتنش از تیم ملی 3ماه قبل از جام جهانی به من خیانت کرده و به هیچ وجه موافق آمدنش نیستم. کی روش حتی تهدید کرده که اگر نمازی بیاید، با تیم امید هیچ همکاری انجام نمی دهد. درست مثل کاری که با تیم امید قبلی انجام داد. من به آقای تاج هم پیغام دادم که جواب نمی دهند. اما اتفاقی که افتاده را در جریانش هستم.

نمازي در خصوص دلايل‌اش براي جدايي از تيم ملي گفت: اینکه من 3 ماه مانده به جام جهانی از تیم ملی رفتم، از نظر کی روش خیانت است اما من برای خودم دلایلی داشتم. 6 ماه بود هیچ دریافتی نداشتم و دور از خانواده ام بودم. از طرفی همیشه گفته ام که در آن مقطع پیشنهاد خوبی از آمریکا داشتم و ترجیح دادم بروم.

وي افزود: احساس من این است که مصاحبه چند هفته قبل من باعث شده نظر کی روش درباره‌ام تغییر کند. من در مصاحبه‌ام گفته بودم که هر مربی در مقطعی کارش با یک تیم تمام می شود و احتیاج به فضای جدیدی دارد و از طرفی گفته بودم که تیم ملی نیز به فضای متفاوتی نیاز دارد. گفتم زمان آن رسیده که کی روش و ایران است.

در واكنش به اظهارات نمازي، كارلوس كي‌روش بيانيه‌اي به شرح ذيل منتشر كرد:

شخصی که صورت واقعی، عقاید و اخلاق خود را در پشت صحبت‌های منابع نامشخص پنهان کرده است. این یک فیلم تکراری است که اسم آن به شرح زیر است:

دروغ، توطئه و سوءظن.

1-حتی فیلم‌نامه و سناریوی این فیلم همانند قبل است، تنها با بازیگرانی متفاوت. بگذارید خیلی شفاف بگویم. بدون داشتن هیچ شک و تردیدی بنده به هیچ عنوان دخل و تصرف یا تصمیم‌گیر راجع به انتخاب "C" تیم المپیک ایران نیستم.

2- ولی اگر می‌توانستم، بدون داشتن حتی کوچکترین تردیدی از امید نمازی به عنوان "C" تیم المپیک حمایت نمی‌کردم. بنده کاراکتر و کفایت او را برای تصدی و رهبری یک تیم ملی جوان و مهیا کردن نسل آتی فوتبال ایران تایید نمی‌کنم. البته این تنها نظر من است.

به راستی اگر شما واقعا بخواهید نقطه نظر من را راجع به این موضوع بدانید باید بگویم که چند سرمربی خوب و توانمند ایرانی هستند که برخلاف او، هم استحقاق بسیار بیشتری برای استفاده از این فرصت را دارند و هم تمامی شایستگی‌ها را برای ارائه انجام این کار با رعایت صداقت، تعهد و حرفه‌ای‌گری؛ مربیانی متعهد و توانمند چون علی دایی، منصور ابراهیم‌زاده، یحیی گل محمدی، عبدالله ویسی و چند مربی دیگر. با این حال با کمال احترام به تمامی این عزیزان، شخصی که من تا به امروز همیشه از او حمایت کرده‌ام و به معنای واقعی اعتقاد دارم که در حال حاضر توانایی رهبری بازیکنان برتر آینده ایران را دارد، جواد نکونام است.

 

در همین زمینه: کی‌روش: بازی با تونس برای بازکنان لیگ داخلی ما تجربه خوبی بود کی‌روش: چرا شما هیچ وقت راضی نمی‌شوید پیشنهاد رسمی فدراسیون به کی‌روش: تا ۲۰۱۹ بمان کی‌روش: اولویت ما آماده‌سازی بی‌پروا، شجاعانه و نوآورانه است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)