Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:17:40 GMT

بهبود حال علامه حسن زاده آملی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۱۵۳۰

بهبود حال علامه حسن زاده آملی

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علیرضا کرد مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل گفت: حال عمومی آیت الله علامه حسن زاده آملی بسیارخوب و روند درمانی نیز به خوبی درحال انجام است.

وی افزود: شرایط بدحالی وضعف بدنی که باعث مراجعه علامه حسن زاده به بیمارستان شده بود، به حالت عادی برگشت و خوشبختانه اکنون شرایط روند عادی وطبیعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرد گفت: میل به غذا خوردن حضرت علامه مطلوب ومانند سابق شده است و مورد نگران کننده‌ای اکنون وجود ندارد.

مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل با بیان اینکه با همکاری تیم پزشکی روند عادی درمانی در بخش‌ای سی یو بیمارستان امام رضا (ع) درحال انجام است، ابرازامیدواری کرد با روند رو به پیشرفت که در درمان علامه حسن زاده آملی مشاهده می‌شود، حضرت علامه در روز‌های آینده از بیمارستان مرخص شود.

علامه حسن زاده آملی شنبه شب با وضعیت بدحالی و ضعف بدنی به بیمارستان امام رضا (ع) آمل منتقل و اقدامات تشخیصی و درمانی بلافاصله انجام شد.

با بررسی‌هایی که انجام شده و گزارشی که تیم درمانی بیمارستان ارائه کرد، خوشبختانه علامه مشکل قلبی ندارد و خبر‌های منتشر شده در این باره درست نبود.

ظهر دیروز یکشنبه نیز آزمایش‌های " آم. آر. آی " و " سی. تی. اسکن " از علامه گرفته شده و با بررسی همه شرایط، شرایط نگران کننده‌ای متوجه ایشان نبوده است.

حسن طبری آملی مشهور علامه حسن‌زاده آملی سال ۱۳۰۷ در روستای' ایرا ' از توابع بخش لاریجان آمل متولد شد.

آیت الله حسن زاده آملی را علامه ذوالفنون و علامه دهر نیز می‌نامند و در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت و طب تبحر و از خود اشعار حکیمانه‌ای نیز دارد.

علامه حسن زاده آملی، به غیر از زبان فارسی و زبان مازندرانی به زبان فرانسوی و عربی نیز تسلط دارد و اشعاری نیز به زبان‌های فارسی، طبری و عربی سروده است.

انتهای پیام/آ

علامه حسن زاده آملی بهبود یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت