Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@17:26:33 GMT

علامه حسن‌زاده آملی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۳۲۱۲

علامه حسن‌زاده آملی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

با وجود اعلام فرزند آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی مبنی بر مراجعه عادی پدرش به مرکز درمانی، خبر سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مبنی بر مشکلات تنفسی معظم له و بستری شدن ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه صحت دارد.

خبرگزاری فارس: روز گذشته برخی از رسانه‌ها به نقل از سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بروز مشکلات تنفسی در علامه حسن‌زاده آملی و مراجعه ایشان به بیمارستانی در شهر آمل خبر دادند، اما عبدالله حسن‌زاده، فرزند این فیلسوف و ریاضی‌دان برجسته جهان اسلام، در گفت‌وگو با فارس [اینجا]ضمن اعلام سلامت کامل پدرش اظهار داشت: ایشان به دلیل سن بالا، هر ماه برای بررسی وضعیت جسمانی‌شان به بیمارستان مراجعه می‌کنند و اخیراً نیز بر اساس همان روال همیشگی به یکی از مراکز درمانی آمل رجوع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شواهد، اما نشان می‌دهد که هرچند حال عمومی آیت‌الله حسن‌زاده آملی خوب و رضایتبخش است، ولی ایشان در تخت شماره یک ایزوله بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل در استان مازندران بستری شده و تحت نظر پزشکان این مرکز درمانی قرار دارند.

علامه حسن‌زاده پیش‌تر نیز بار‌ها به دلیل عوارض تنفسی و قلبی بستری شده‌اند که رهبر معظم انقلاب، در سال ۹۱ شخصاً با حضور در بیمارستان از ایشان عیادت کرده‌اند.

علامه حسن حسن‌زاده آملی، متولد ۱۳۰۷ فیلسوف، ریاضی‌دان، اخترشناس و مدرس علوم حوزوی و از شاگردان علامه طباطبایی است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003L7g

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان