Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@08:09:39 GMT

بوی تعفن جسد از خودروی قاضی دادگستری کرج می آمد!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۴۲۲۶

حوادث رکنا: ایوب ابراهیمیان - قاضی دادگستری کرج: تابستان امسال ودر یک روز جمعه، زنگ تلفن کشیک قتل که در اختیارم بود‌به صدا در آمد. آن‌سوی خط یکی از ماموران پلیس آگاهی بود که به من خبر داد،‌پلیس‌مردی را بازداشت کرده که مدعی است، دوستش را به‌خاطر اختلاف‌هایی که با هم داشته‌اند کشته و در بیابانی اطراف کرج‌دفن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوار خودرویم شده و به پلیس آگاهی رفتم.‌

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با تحقیق از آن مرد متوجه شدم او فردی را به قتل Murder رسانده که خانواده‌اش چندی پیش گم‌شدن او را به پلیس Police اعلام کرده بودند.‌

با متهم حرف زدم و بعد از ثبت اظهاراتش ‌همراه تیم پلیس جنایی‌برای بررسی ماجرا به محلی که متهم می‌گفت قتل را انجام داده، رفتیم.‌ با گذشت مدت زمان طولانی از قتل به‌درستی محل دفن جسد را به‌خاطر نمی‌آورد تا این‌که به سختی توانست نشانه‌هایی از محل قتل را بگوید. ‌

ماموران با توجه به این نشانه‌ها، محل مورد نظر را در آن بیابان یافتند و ‌از چند کارگر خواستند که اقدام به کندن محل دفن جسد کنند. آنها بیل و کلنگ آوردند و محل مورد نظر را کندوکاو کردند تا این‌که جسد کشف شد.

با هماهنگی قضایی‌پیکر مرد کشته شده به پزشکی قانونی ‌منتقل شد. کارگران بعد از این‌که جسد را یافته بودند، بیل و کلنگ‌های مورد استفاده‌ برای کندن آن محل را به جای قراردادن در خودروی ماموران، در صندوق عقب خودروی من‌ گذاشتند. غافل از این‌که‌ بیل و کلنگ‌های مورد استفاده برای یافتن جسد که با جسد برخورد کرده بود، در خودرویم است چند روز از خانه به محل کارم و برعکس می‌رفتم.‌

بعد از چند روز متوجه بوی نامطبوعی شدم، ‌بنابراین اسپری خوش‌بوکننده در خودرویم می‌ زدم تا کمی از اثر آن کاسته شود. فکر نمی‌کردم، بو از صندوق عقب خودرویم باشد. ‌روز آخر همراه همسرم برای انجام کاری بیرون از خانه رفته بودیم که متوجه شدیم‌ بویی نامطبوع از داخل خودرو به مشام می‌رسد.

هر چه افشانه خوشبوکننده زدیم دیدم بو کمتر نمی‌شود. تصمیم گرفتم خودرو را بررسی کنم. پس از باز کردن صندوق عقب، بوی نامطبوع بیشتر شد . آنجا بود که متوجه شدم بیل و کلنگ منشأ این بو است. اشتباه آنها چند روز من را با مشکل بوی بد روبه‌رو کرده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف شیطانی زن 31 ساله ی کارخانه دار 60 ساله!

سولماز در بدنش گیرنده و دوربین داشت!

اقدام زیبای 2 عروس و داماد ایرانی در شب عروسی + تصاویر

جدا کردن سر یک جسد پس از نبش قبر! / مهران بلای شوم سر زنم آورده بود +عکس

میترای 14 ساله از مرد 70 ساله باردار شد!

مرد زرندی زنده از قبر بیرون آمد! + فیلم و عکس

راز سیلی خلبان به صورت کمک خلبان در بررسی جعبه سیاه لو رفت! + فیلم

فاطی کماندو کیست؟! / هومن با او چه کرد؟

حکم اعدام برای «شیخ فتنه» + عکس

راز مهربان شدن مدیر شرکت با خانم منشی/ سودابه وقتی پدرش به در خانه آمد یکه خورد!

داخل حمام پنهان بودم که سمانه با فرامرز داخل خانه شد

کشف مار دو سر زیبا و عجیب در لرستان + فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث قتل پلیس کرج جسد قاضی دادگستری عکس فیلم زندگی اشتباه من ازدواج زن ایرانی فرار تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، قاضی یاور واحد، قاضی نوع‌دوست عجب‌شیری متهمی را که مهارت کاشی‌کاری داشت، محکوم کرد با تهیه لوازم کاشی‌کاری (کاشی، سیمان و ماسه ) منزل مسکونی ۲ معلول را تحت نظارت اداره بهزیستی عجب‌شیر کاشی‌کاری و تحویل دهد.

دیگر خبرها

  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل