Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@04:22:05 GMT

مراسم عروسی در شهر دهدشت رنگ خون گرفت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۴۸۸۴

مراسم عروسی در شهر دهدشت رنگ خون گرفت

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: تیراندازی در مراسم عروسی در شهر دهدشت یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

به نقل از پایگاه پلیس، جهان دیماز گفت: در حدود ساعت 18 امروز در مراسم جشن عروسی در یک باغ تفریحی در حومه شهر دهدشت به دلیل تیراندازی سهوی توسط یکی از شرکت‌کنندگان در جشن عروسی 2 نفر مجروح و یک جوان 27 ساله کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فردی که اقدام به تیراندازی کرده و عامل حادثه بوده، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: اندک افرادی در مراسم‌های شادی به رسم غلط اقدام به تیراندازی می‌کنند.

دیماز اضافه کرد: لزوم فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از این رسم نادرست که تاکنون خانواده‌هایی را داغدار کرده است ، بسیار لازم و ضروری است.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خون عروسی جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند

سردار نوری گفت:در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم معرفی فرمانده جدید تیپ دوم صاحب الزمان (عج) سیرجان اظهار داشت: در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

او افزود: برای همین همدلی و همراهی بیش‌از ۴۵ سال به اهداف خود که همان اقتدار، استقلال و استکبار ستیزی بودند رسیدیم و اقتدارمان جهانی شد. 

وی تاکید کرد: باید بدانیم راهبرد انقلاب اسلامی صلابت است.

سردار نوری افزود: ما در مکتب خود امروزه از هر آدمی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیم.

فرمانده اسبق سپاه استان کرمان با بیان اینکه برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و این ملت امروز باید همانند حاج قاسم مرد میدان بود تاکید کرد: باید غفلت نکنیم و کار امروز را به فردا نیندازیم، زیرا هم امت و انسان‌های فداکاری داریم و هم ثروت‌های خدادادی، که در مجموع و با نعمت‌های خدادادی می‌توانیم عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم و همانند حاج قاسم عمل کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات شش ساله سردار روح الله برخوری فرمانده تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان تجلیل و سرهنگ پاسدار امیدعلی امیری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه