Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@03:08:48 GMT

ازدواج نمادین زن آمریکایی با درخت انجیر!

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۶۷۲۳

خرداد:یکی از ساکنان آمریکا به صورت نمادین با یک درخت انجیر بزرگ ازدواج کرد تا مانع از قطع این درخت شود.

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، مقامات یکی از شهرهای آمریکا تصمیم گرفتند تا این درخت را که ریشه‌های آن در خارج از پارک گسترش یافته و به زمین مجاور رفته بود از ریشه قطع کنند اما ساکنان محلی برای چند ماه به دنبال لغو این تصمیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از زنان ساکن این منطقه که قبلا شنیده بود یک زن مکزیکی برای جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان با آنها به صورت نمادین ازدواج کرده، این فکر را با دوستان خود مطرح کرد و همه قبول کردند که از ایده او حمایت کنند.

عروسی سه روز قبل از جلسه کمیسیون که تصمیم‌گیری در مورد درخت داشت برگزار شد. حدود ۵۰ نفر در پارک با گل و کیک عروسی جمع شدند. این زن آمریکایی و چندین زن دیگر در لباس‌های سفید قول دادند که از این درخت محافظت کنند. 

این زن گفت: اگر آنها این درخت را قطع کنند، من بیوه خواهم شد.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از این مراسم مقامات شهر موافقت کردند که در مورد حفظ درخت فکر کنند، اما تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است. یکی از اعضای شورای شهر که در مراسم شرکت کرده بود، وعده داد که از آنها حمایت کند.

برچسب ها: ازدواج ، درخت انجیر ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ازدواج درخت انجیر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم.

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم. رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.

کد خبر 848941 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران خبر مهم اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • ذهن آمریکااندیش
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است
  • ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی