Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاض محرز، ستاره تیم ملی الجزایر به خبرنگاران گفت که آنها برای تقابل با ایران کاملا آماده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریاض محرز ، ستاره تیم ملی الجزایر به خبرنگاران گفت که آنها برای تقابل با ایران کاملا آماده اند..

الجزایر، حریف تیم ملی ایران در دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا دو تیم در اتریش مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و محرز برای این دیدار ابراز امادگی کرد.

ریاض محرز گفت:

” ما قدم به قدم پیشرفت می‌کنیم، بازی دوستانه ای پیش روی ماست و برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت. بازی مهمی داریم و سعی می‌کنیم که پیروز شویم.”

ریاض محرز درباره ایران گفت:

ایران تیم خوبی است و بازی پیچیده ای مقابل آنها پیش رو داریم. باید ببینیم که  چه چیز در انتظار ماست.”

ستاره لستر درباره غیبت این تیم در دیدارهای دوستانه آفریقا گفت:

” ما به بازی کردن مقابل تیم های آفریقایی عادت کرده ایم و تجربه خوبی مقابل انها داریم. چهار سال است که این تیم کنار هم حضور دارد، حتی اگر مشکلاتی داشته باشیم ولی سعی می‌کنیم گام به گام بهبود بیابیم.”

ریاض محرز درباره بازی در اروپا گفت:

” خیلی خوب است که در اروپا باشیم، اینجا شریاط آب و هوایی متفاوت است و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. سعی می‌کنیم بدون هیچ بهانه ای، فشار را بر خود بیشتر کنیم.باید بهتر از اینها کار کنیم. ما نتوانستیم نتایجی که انتظار می‌رفت را کسب کنیم و دستاوردی داشته باشیم و فکر می‌کنم باید دوره خوبی را شروع کنیم. به شخصه فکر می‌کنم می‌توانم بهتر از اینها کار کنیم و همینطور در بازی های دوستانه باید بهتر باشیم. باید سعی کنیم که بهترین تیم را راهی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ کنیم.” به نوشته ورزش سه، محرز درباره ماجر، سرمربی جدید تیم ملی الجزایر گفت:” ما فوتبالیست هستیم و خوشش انس هستیم که می‌توانیم به مربی و صحبت‌هایش گوش کنیم و هماهنگ شویم. با ماجر خوب کار کرده ایم و سعی می‌‌کنم تمرینات را به بهترین شکل انجام دهیم. به همین علت است که بازی های دوستانه برای ما خیلی مهم تر هستند. سعی می‌کنیم تا ماه سپتامبر فرمول مناسبی برای ساخت بهترین تیم را پیدا کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الجزایر تیم ملی ایران تیم ملی الجزایر الجزایر تیم ملی الجزایر تیم ملی ایران جام جهانی ریاض محرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است

علی باستین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است و در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی و گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از مزیت‌های با ارزش خلیج فارس محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس شمرد و افزود: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس، معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم