Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرطرح ساماندهی ناژوان از آمادگی تمامی مراکز تفریحی مجموعه ناژوان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۴۰ هزار نفر در روز ششم فروردین از مراکز تفریحی پارک جنگلی ناژوان بازدید کردند.

حسین شفیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمادگی تمامی مراکز تفریحی مجموعه ناژوان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهارکرد: در روز ششم فروردین ۴۰ هزار نفر از مجموعه پارک جنگلی ناژوان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین ماه سال ۹۷، ۱۸۰ هزار نفر از مراکز تفریحی ناژوان از جمله باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، شهربازی، تله سیژ و آکواریوم بازدید کردند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه آمار ارائه شده مربوط به مراکز تفریحی ناژوان است، گفت: دیگر امکانات مجموعه تفریحی گردشگری ناژوان نیز مورد استفاده خانواده ها و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

شفیعی با اشاره به اینکه ظرفیت پارک سه هزار خودرو در ناژوان فراهم شده است، از مسافران خواست با توجه به حجم زیاد گردشگران بازدید از اماکن تفریحی را به صبح موکول کنند.

وی در خصوص ساعات بازدید مراکز گردشگری ناژوان گفت: گردشگران برای بازدید از تونل آکواریوم می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۲ ، برای استفاده از تله سیژ از ساعت ۹ صبح الی غروب آفتاب، برای دیدن پرنده‌های زیبای باغ پرندگان از ساعت۸:۳۰ صبح الی ۱۸:۳۰، برای تماشای باغ خزندگان از ساعت۸:۳۰ صبح الی ۲۱  به پارک طبیعی ناژوان مراجعه کنند. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان ستاد نوروزی مسافران نوروزی منطقه گردشگری ناژوان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری