Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس تهران ۲۰ بازیکن را برای اردوی پیش از دیدار با سایپا دعوت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر سایپا، ۲۰ بازیکن را در غیاب ملی پوشان به اردوی این تیم دعوت کرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، نام ۲۰ بازیکن را در غیاب ملی‌پوشان برای حضور در اردوی پیش از دیدار برابر سایپا از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) به شرح زیر اعلام کرد:

بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویشوند، حسین ماهینی، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، شایان مصلح، علی علیپور، گادوین منشا، حمیدرضا طاهرخانی، اسدی، سعید حسین‌پور، احسان حسینی، سیامک نعمتی، احسان علوان‌زاده و آدم همتی

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سایپا االبرز علی علیپور علیرضا بیرانوند محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس