Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان ایام نوروز فرصت مناسبی فراهم کرد تا مجموعه مدیریتی باشگاه و عوامل کادر فنی تیم فوتبال سپاهان در دیدار با مدیریت شرکت فولاد مبارکه در فضایی صمیمانه صحبت های خودشان را مطرح کنند.

در این دیدار نوروزی  تابش، محمود یاوری، منصور ابراهیم‌زاده ,مهدی اخوان و تعدادی دیگر از اعضای کادر فنی سپاهان حضور داشتند و در مورد مسائل مختلف باشگاه و تیم فوتبال بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست تابش سرپرست باشگاه ضمن تشکر از مجموعه فولاد مبارکه و مدیران این شرکت که به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ ومطرح حمایت بسیار زیادی از ورزش ایران انجام داده و جایگاه بسیار خوبی برای ورزش اصفهان کسب کرده‌اند از سبحانی درخواست کرد تا به مانند قبل بازهم یار و یاور باشگاه باشند و با نظرات خودشان فرصت بیشتری برای موفقیت‌های باشگاه ایجاد کنند.

سبحانی هم ضمن تبریک سال نوبه خانواده سپاهان و هواداران پرشور طلایی‌پوش به این موضوع اشاره کرد که یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع  فولاد مبارکه کمک به ورزش کشور بوده و چندین سال است که این اتفاق با حمایت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتاده است وبرای مثال در استادیوم نقش جهان بیش از 40 میلیارد تومان هزینه انجام شده تا یکی از بزرگترین کمبودهای باشگاه در این چند سال اخیر حل شود.مدیرعامل مجموعه فولاد مبارکه بر روی این مسئله هم تاکید کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی بنگاه‌های تولیدی در کشور از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتظار می‌رود که فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده‌ای را در بحث جذب سرمایه‌های خصوصی انجام دهد و در کنار آن ترکیبی کامل از ستاره‌ها و جوانان با انگیزه در تیم فوتبال ایجاد شود و در این مسیر از مهر‌ه های بومی هم استفاده شود تا سپاهان بتواند انتظارات هوادارانش را برآورده کند وبه روزهای اوج خودبرگردد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس