Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@20:22:49 GMT

پرسپولیس به دنبال چهارمین برد مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۹۶۰۲

پرسپولیس به دنبال چهارمین برد مقابل سایپا

این هفتمین بازی پرسپولیس و سایپا در حضور برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین بازی لیگ برتری برانکو روی نیمکت پرسپولیس در مقابل تیم سایپا بود. دیداری که باوجود پیشی گرفتن دو گله سرخ ها، با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و شاید مهم ترین اتفاقش، درگیری کریم باقری و پیام صادقیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ایوانکوویچ، در لیگ پانزدهم نیز از پیروزی برابر سایپا ناکام بودند. دیدار رفت با شکست ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید و بازی برگشت هم ۱-۱ شد؛ آن هم در شرایطی که قرمزپوشان تا آخرین دقیقه از حریف پیش بودند. در پایان فصل هم پرسپولیس به دلیل تفاضل گل، قهرمانی را از دست داد و چه بسا اگر پنالتی طارمی در بازی رفت گل می شد یا بنستون در بازی برگشت تیم را ده نفره نمی کرد، پرسپولیسی ها به راحتی قهرمان می شدند.

اما در لیگ شانزدهم و هفدهم، اوضاع تغییر کرد. سرخپوشان پایتخت در لیگ پانزدهم ۲ پیروزی دلچسب به دست آوردند که بازی برگشت، اولین حضور سروش رفیعی در پرسپولیس هم بود که با گل زلاتانی طارمی به اتمام رسید. در فصل جاری نیز پرسپولیسی ها ۲ بار دروازه تیم علی دایی را باز کردند تا همچون فصل گذشته، پیروز بازی رفت باشند.

حال پیروزی در این دیدار مقابل سایپا، علاوه بر قطعی کردن قهرمانی می تواند حریف نارنجی پوش را چوبله هم کند و رکورد ۴ پیروزی متوالی مقابل این تیم تهرانی را برای برانکو ایوانکوویچ به ارمغان بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریم باقری بنستون علی دایی برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ بنستون پرسپولیس تهران پیام صادقیان علی دایی کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی