Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@21:55:12 GMT

خودکشی عامل قتل در عید زنجان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۰۱۱۳

رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از خودکشی قاتل نوروزی خبر داد و گفت: قاتل پسر جوان زنجانی که در درگیری دوست خود را به قتل رسانده بود، دیروز دست به خودکشی زد اما همدست وی دستگیر شد.

«جعفر رحمتی» ، با اشاره به وقوع یک فقره قتل Murder در روزهای نخست سال و مرگ جوان 27 ساله، اظهارکرد: جسد این جوان در روستای کوشکن کشف شد و مأموران آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند تا قاتل The Murderer و یا قاتلان احتمالی را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این جوان براثر برخورد چاقو و خون‌ریزی زیاد جان خود را از دست داده بود، تصریح‌کرد: در بررسی اولیه مشخص شد مقتول با دو تن درگیری داشته است که پس از مواجه با این ادله بلافاصله ماموران وارد عمل شدند، هرچند قاتل براثر فشار روحی وارده به‌خاطر قتل، خودکشی Suicide کرده و در نامه‌ای با ابراز پشیمانی به کار خود اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: البته برادر قاتل نیز در این درگیری حضور داشته که وی توسط پلیس Police دستگیر و تحقیقات نهایی در این رابطه در حال انجام است. گفتنی است بنا به شواهد قاتل دارای اختلالات روحی و روانی بوده است.

رحمتی هم‌چنین به وقوع یک فقره قتل در شهرستان ابهر و کشته شدن جوان چوپان نیز اشاره کرد و گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و به‌زودی نتایج کار اعلام خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قتل Murder قاتل The Murderer خودکشی Suicide پلیس Police اخبار حوادث خودکشی قتل زنجان درگیری دوست عکس زندگی فیلم جوان زن اشتباه آزار و اذیت خواننده قتل من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت، خبر داد و گفت: انگیزه جنایت، اختلافات مالی بوده است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد قاسم طرحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به دستگیری قاتل فراری بیان کرد: اواسط اردیبهشت‌ امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میان‌سال در روستای سنگتراشان در محدوده قیامدشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های مأموران کلانتری 174 پیچید. خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و جسد زن و مرد میان‌سالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل یکی از آشنایان این 2 مقتول است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:  مأموران در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میان‌سال به دلیل تقسیم ارثیه، اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و پیش از رسیدن پلیس از مهلکه گریخته است.

سرهنگ طرحانی عنوان کرد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه مأموران با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به دستگیری وی در یک عملیات منسجم موفق شدند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری 174 قیامدشت خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل زن و مرد میان‌سال با انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد.

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری