Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا- کلنگ احداث ترمینال غلات در بارانداز ریلی آستارای ایران با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری آذربایجان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین آغاز عملیات ساخت پایانه غلات آستارا بعدازظهر سه شنبه در محدوده ۶۰ هکتاری بارانداز ریلی آستارای جمهوری اسلامی ایران با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و جاوید قربان اف مدیر عامل راه آهن جمهوری آذربایجان و مسئولان شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مراسم آغاز عملیات ساخت پایانه غلات در محدوده ۶۰ هکتاری راه آهن آستارای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در خط آهن قزوین به رشت، ۲۸ کیلومتر تونل، ۹ کیلومتر پل خاص و بزرگ و ۲۰ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده است.

خیر الله خادمی با بیان اینکه احداث خط ریلی آستارا به رشت برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم  است و تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری ۱۶۴ کیلومتر ریل گذاری خط آهن قزوین به رشت به اتمام می رسد، گفت: از این طرح ریلی تا پایان تابستان بهره برداری رسمی می شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه شبکه ریلی کشور از اولویت های دولت است، افزود: ایران دارای ۱۳ هزار کیلومتر مسیر ریلی بوده و سه هزار و ۴۱۰ کیلومتر ریل گذاری نیز در حال عملیات اجریی است.

وی ادامه داد: مطالعات پنج هزار کیلومتر راه آهن جدید نیز در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه شرایط انجام عملیات طرح ریلی رشت-آستارا فراهم شده است، تصریح کرد: با توافق مالی بین دو کشور  احداث این طرح اثرگذار ملی و بین المللی آغاز خواهد شد.

خادمی یادآورشد: خط آهن قزوین- رشت-آستارا  زمان انتقال بار از ایران به اروپا را به نصف می رساند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری و دیپلماسی حمل‌ونقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد ۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری از مبدأ روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه‌برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور