Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تئاتر - نشریه «لایف» به مناسبت روز جهانی تئاتر پرتره‌ای از تنسی ویلیامز نمایشنامه‌نویس سرشناس آمریکایی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اینستاگرام نشریه «لایف» تصویری از تنسی ویلیامز منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «لایف با این پرتره از تنسی ویلیامز نمایشنامه‌نویس مشهور روز جهانی تئاتر را گرامی می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این تصویر که سال ۱۹۴۸ ثبت شده است، روبه روی پوستر نمایشنامه‌ خود ایستاده است. نمایشنامه «اتوبوسی به نام هوس»

57241

کلید واژه‌ها : تئاتر - نمایشنامه - نویسنده -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر نمایشنامه نویسنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، افزود: الف‌تا رویدادی است که با شناسایی و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد.
وی، با بیان اینکه این رویداد شامل دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه می‌باشد، گفت:در بخـش اول مدارس پیشتاز تحول، تجــارب و اقدامات تحـــول‌آفرینـــی ثبــت می‌شوند که از سوی مجموعه معلمان، مربیان، مدیر، عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و باعث ایجاد تحول در «کل مدرسه» شده است.
محمد جمالی آرند، افزود:در بخش دوم هم که شامل تک تجربه‌ها است، تک‌اقدامات تحول‌آفرینی ثبت می‌شوند که از سوی معلمان، مربیان، مدیران، معاونان آموزشی و پرورشی، هنرآموزان و عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و موجب ایجاد تحول در «بخشی از مدرسه» شده است.
وی، آخرین مهلت بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد علمی را ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد و، گفت:مخاطبان رویداد می‌توانند با ورود به وبگاه رویداد به آدرس www.alefta.ir در بخش «عضویت»، حساب کاربری (پروفایل) خود را ایجاد و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی و پرسنلی خود اقدام نمایند. سپس برای ارسال تجربیات خود باید گزینه ثبت تجربیات را انتخاب و در مرحله بعد با انتخاب یکی از گزینۀ‌های «ثبت تجربه در بخش تک‌تجربه‌ها» و «ثبت تجربیات در بخش مدارس پیشتاز تحول» وارد فرآیند ثبت تجربه و اثر خود در بخش انتخابی شوند و تجربیات خود را با تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات شامل فیلم، صوت، عکس و … ارسال نمایند. در ادامه شیوۀ ارسال اثر در هریک از بخش‌ها توضیح داده شده است.

دیگر خبرها

  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر