Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز هفتم فروردین ماه در سومین روز کاری مجموع تالارهای بورس کالای ایران، ارزشی به میزان 208 میلیارد و 54 میلیون تومان داشتند که در 362 قرارداد داد و ستد شدند.

اقتصاد آنلاین _ لیلی شهیر ؛  از این میزان 203 میلیارد و 942 میلیون و 800 هزار تومان به رینگ داخلی و چهار میلیارد و 652 میلیون تومان به رینگ خارجی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در این میان تالار صنعتی پتروشیمی بیشترین سهم را به میزان 127میلیارد و 500 میلیون تومان به خود اختصاص داد. بیشترین حجم معاملات هم در این تالار به «پلی پروپیلن نساجی HP564S» و عرضه کنندگی شرکت پلی پروپیلن جم  تعلق گرفت.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی

 تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی امروز میزبان دادوستد 20 هزار و 756 تن انواع مواد پلیمری شامل گریدهای مختلف پلی اتیلن، پلی استایرن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید و اکریلونیتریل بوتادین استایرن بود. طی این روز و در تالار مذکور 37 هزار 950 تن وکیوم باتوم، 16 هزار و 150 تن لوب کات و 500 تن گوگرد معامله شد.

باارزشترین محصول امروز این تالار هم به «پلی پروپیلن نساجی HP564S» به میزان 17 میلیارد و 805 میلیون تومان تعلق گرفت. این محصول امروز به قیمت پایانی پنج هزار و 935 تومان و حجم سه هزار تن به طور نقدی معامله شد. عرضه کننده این محصول شرکت پلی پروپیلن جم و کارگزار آن «صباجهاد» بود.

کمترین ارزش این تالار هم به «گوگرد گرانوله» شرکت پالایش نفت تهران (تندگویان) به میزان 20میلیون و 660هزار تومان تعلق گرفت. این محصول نیز به قیمت پایانی 413 تومان به طور نقدی (مچینگ) در حجم 50 تن معامله شد. کارگزار این معامله هم بانک ملت بود.

تالار صنعتی

امروز تالار صنعتی نیز شاهد معامله 340 تن شمش و بیلت آلومینیوم به عرضه کنندگی شرکت الومینیوم ایران(ایرالکو) بود. باارزشترین محصول این تالار نیز به «شمش99.8 p-1000» به میزان دو میلیارد و 89 میلیون تومان تعلق گرفت.این محصول به قیمت پایانی 10 هزار و 446 تومان و حجم 200 تن به طور نقدی به فروش رفت.

کم ارزشترین محصول این تالار هم امروز «بیلت 6063-7» به ارزش 222 میلیون و 280هزار تومان بود. این محصول به قیمت پایانی یازده هزار و 114 تومان و حجم 20 تن به طور نقدی داد و ستد شد. کارگزار این معاملات نیز مانند بقیه محصولات معامله شده امروز این تالار «ستاره جنوب» بود.

تالار کشاورزی

این تالار هم مانند روز گذشته شاهد عرضه انواع زعفران به تولیدکنندگی «خراسان رضوی» و عرضه کنندگی «سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران» بود اما داد و ستدی در آن انجام نشد.

همچنین براساس این گزارش، تالار صادراتی بورس کالا نیز در این روز دادوستد دو هزار و 900 تن قیر را تجربه کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا بورس تالار پتروشیمی پروپیلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم اردیبهشت  با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافته و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است. 

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

محصولات شرکت مس شهید باهنر  در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی،  اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده است. 

در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آنها کامل شده عرضه کرده‌اند. 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.   

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد