Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از برخورد خودروی سواری با یک دستگاه مینی بوس در یکی از محورهای شرق استان و مصدومیت چهار سرنشین مینی بوس خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور سه شنبه شب به ایرنا گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با مینی بوس و یک سواری پراید پارک شده که عصر امروز در محور لاهیجان به آستانه اشرفیه محدوده نیاکو رخ داد، چهار نفر از سرنشینان مینی بوس مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خودروی زانتیا به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه مینی بوس و پس از آن با یک دستگاه سواری پراید پارک شده، برخورد کرده است.
به گفته سرهنگ محمدپور ، در این حادثه چهار نفر از سرنشینان مینی بوس شامل سه مرد 30 ، 19 و 18 ساله و یک زن 27 ساله مجروح شدند.
رئیس پلیس راه گیلان افزود: تخلفات حادثه ساز ، مهمترین علت تصادفات نوروزی سال جاری است و رانندگان باید با رعایت کامل قوانین، از بروز چنین تصادفاتی جلوگیری کنند.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه برخورد خودرو گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان