Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون هماهنگي امور عمراني استاندار کردستان با اشاره به افزايش قابل توجه مسافران نوروزي گفت: ميزان ترددها در محورهاي مواصلاتي استان تاکنون 26 درصد در مقايسه با سال گذشته افزايش داشته است.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ امير قادري به همراه اقبال مديرکل مديريت بحران، اسدي مديرکل شهري و شوراهاي استانداري، خدابنده لو مديرعامل جمعيت هلال احمر و علوي مديرکل ميراث فرهنگي استان، روز دوشنبه از ايستگاه هلال احمر با نام (پست ايمني و سلامت مسافران نوروزي) بازديد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين بازديد مهندس قادري اظهار کرد: کردستان علاوه بر طبيعت زيبا و بکر از ظرفيت ارزشمند فرهنگي برخوردار است و نوروز امسال به واسطه برنامه هايي که توسط شهرداريها و دستگاه هاي فرهنگي اجرا شد، استقبال خوبي از برنامه هاي نوروزي در سطح استان انجام گرفت.
وي با اشاره به اينکه کردستان، نوروز متفاوتي را در قياس با سالهاي قبل تجربه مي کند، گفت: اين مسئله اين پيام را به مسئولان استان مي دهد که بايد بيشتر به ظرفيتهاي فرهنگي توجه کرده و زيرساختها بويژه در حوزه راه بيشتر توسعه يابند.
معاون عمراني استاندار کردستان با بيان اينکه امسال در زمينه معرفي پتانسيل هاي کمتر شناخته شده استان گام هاي خوبي برداشته شد، افوزد: شهرداري هاي شهرهاي استان هم که علاوه بر تکاليف ذاتي خود، وظايفي نيز در حوزه فرهنگي دارند در نوروز امسال به مسائل فرهنگي ورود بهتري داشتند و برنامه هاي اجرا شده توسط شهرداريها و دستگاه هاي فرهنگي، قابل توجه مسافران و گردشگران ورودي به استان قرار گرفت.
مهندس قادري در ادامه از مراجعه 45 هزار نفر به استگاه هاي هلال احمر استان در نوروز امسال خبر داد و گفت: در اين ايستگاه ها با استفاده از جوانان داوطلب و فعال، کار راهنمايي مسافران، امکان اداي فريضه نماز و برخي سرگرمي ها تدارک ديده شده است.
وي در پايان تأکيد کرد: مسافران و گردشگران ورودي به استان با آرامش و سرعت مطمئنه در محورهاي مواصلاتي استان تردد کنند تا سفري خوش و سلامت را تجربه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور